Tram Good News da Engin Çakmak à Eskişehir Citizens

Engin Çakmak, chì CHP hà numinatu cum'è u 4u candidatu in Eskişehir, era l'ospite di ES TV. Engin Çakmak, unu di i pulitici di Eskişehir, hà rispostu à e dumande di Ali Baş è Cihan Yıldırım in u prugramma "Versu l'elezzione" è hà datu una bona nutizia à a ghjente di Eskişehir.

Engin Çakmak, unu di i candidati parlamentari CHP di Eskişehir, era l'invitatu di ES TV. Mentre risponde à e dumande nantu à l'agenda, Çakmak ùn hà micca trascuratu di dà una bona nutizia à a ghjente di Eskişehir. Dà un picculu dettagliu nantu à u novu prughjettu di u tram, chì hè unu di i servizii di u sindaco di a municipalità metropolitana di Eskişehir, Yılmaz Büyükerşen, Çakmak hà dettu chì Büyükerşen darà a vera bona nutizia.

U candidatu parlamentariu CHP Engin Çakmak, nantu à a quistione di Ali Baş nantu à i tram, hà dettu: "Vulanu piglià u tram in sotterraneo, ma a struttura geologica di Eskişehir ùn hè micca adatta per questu. Avemu esaminatu questu novu durante e recensioni per l'ultimi prughjetti di tram, ma ùn pare micca pussibule. Una offerta di tram di 13 chilometri hè stata fatta. Vi dicu una linea è lascià u mo maestru Yılmaz spiegà l'altri. Purtemu un tram à l'Hospital di a cità cù i nostri mezzi. Facemu cù i nostri mezzi, micca cù i mezi di u Ministeru di i Trasporti, cum'è in Kayseri. Purtemu tramvii à a ghjente di Eskişehir cù i tassi di i residenti di Eskişehir. Andarà da Eskişehir City Hospital, daretu à Halin, à Selami Vardar Boulevard, Sultandere Mahallesi, 1. Quartiere Yıl. Ci era ancu una linea chì avemu citatu prima ... Ci era una linea da Opera à Kumlubel. Sta linea si estenderà dopu à 75 Eylül Campus. I cuntratti sò stati fatti. "Questi seranu finiti in questu annu". disse.

Surghjente: www.anadolugazetesi.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*