Nota completa da Denizli à l'Arrangement Junction

A suluzione di a Municipalità Metropolitana di Denizli à u prublema di u trafficu à l'intersezzione di e strade Dumlupınar è Lise, chì hè diventata a ferita sanguinante di a cità, hà ricivutu piena marca da i citadini. Dichjarà chì a prova di u trafficu in a regione hè finita, i citadini, chì anu dichjaratu ch'elli anu sbarazzatu di u sonu di u cornu è di u trafficu, anu ringraziatu u sindaco Osman Zolan per l'arrangementu.

I citadini anu datu una nota completa à l'arrangiamentu fattu à l'intersezzione di Dumlupınar è Lise Street, chì hè una di e rotte più usate in Denizli, chì hè immediatamente chjusa ancu à una piccula densità di trafficu. Mentre l'arrangementu fattu da a Municipalità Metropolitana di Denizli in a regione chjamata Çıtır Junction hè statu apprezzatu soprattuttu da i cummercianti di a regione, ùn ci era traccia di a prova di trafficu sperimentata in u passatu. In u prughjettu, chì hè stata iniziata cù u trasferimentu di l'area di 2661 metri quadrati, cunnisciuta cum'è Fırka Bahçesi, à a Municipalità Metropolitana di Denizli gratuitamente da u Ministeru di a Difesa Naziunale, a regione avia un flussu di trafficu còmode, sicuru è rapidu.

"Tuttu per Denizli"

U sindaco di a municipalità metropolitana di Denizli, Osman Zolan, hà dettu chì ogni investimentu chì anu fattu in tutta a cità per facilità u trasportu hà rializatu u so scopu. U sindaco Osman Zolan hà dettu: "Cù u prughjettu chì avemu realizatu in questa regione, avemu salvatu i nostri residenti di u quartiere, i cummercianti è i citadini chì utilizanu sta strada da a prova di trafficu chì hè diventata gangrena. U trafficu regiunale hè diventatu più fluidu, sicuru è còmode. Vogliu ringrazià u nostru Ministru di l'Ecunumia Nihat Zeybekci è tutti quelli chì anu cuntribuitu à a realizazione di u nostru prughjettu. Tuttu hè per Denizli ", disse.

Chì dice u citadinu ?

L'opinioni di i citadini nantu à i travaglii realizati in a zona cunnisciuta cum'è Çıtır Junction sò i seguenti:

Turgut Erdoğan (49): Sò cuntentu di u travagliu fattu da u nostru guvernu è da a nostra municipalità metropolitana. Prima, stu locu era disturbatu, avà tuttu hè còmode, grazie à Diu. Semu assai cuntenti di u travagliu fattu da u nostru guvernu è a municipalità.

Ahmet Beceren (36) : L'annu passatu, sti strade eranu insuportabili durante u Ramadan. Corne è avvenimenti ùn si fermanu. Ùn aghju mancu intesu u sonu di u cornu in Ramadan questu annu. Era grande, ùn possu micca dì nunda di male. A nostra cumuna travaglia bè, ùn hè micca pussibule di denigrarà u so travagliu.

Mevlüt Ardıç (29): Sò natu è cresciutu quì, sò cuscente di i cambiamenti chì sò stati dapoi anni. Era assai bonu chì sta intersezzione hè stata custruita quì. Prima ci era un trafficu assai pesante quì. À u mumentu, a situazione di a junction hè chjara, servizii degni di Denizli sò fatti in termini di trafficu. Certi intersezioni ponti è strade sò in custruzzione. U trafficu hè diventatu ancu più còmode.

Hasan Aygören (80): Era assai bellu, si adatta à u nostru quartieru, u nostru Denizli. Prima, ci era assai prublema di trafficu, era congestionatu. Avà a ghjente pò passà liberamente. Hè megliu, hè megliu. Grazie mille à tutti quelli chì anu cuntribuitu.

Cumhur Tombalak (33): Quandu u novu arrangiamentu di junction hè statu fattu, avemu capitu chì u vechju era male. Nisun ingorghi, ùn si sentenu micca corne. U trafficu era assai pesante in l'ore di a matina è di a sera. Ci sò stati clacson è accidenti. L'incruciate è e strade sò assai boni.U trafficu di Denizli hè statu alleviatu.

Şükrü Gökerman (58) : Stu locu hè assai bellu, lasciami dì chjaramente è inequivocamente. Quandu a Fırka Bahçesi hè stata ritirata è a piazza s'allarga, u prublema di u trafficu hè stata risolta. Vogliu ringrazià Osman Zolan, u nostru sindaco di a municipalità metropolitana di Denizli.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*