Karaosmanoğlu: "Cumpletemu a parte restante di a strada İznik"

Unione di Municipalità Turche di u mondu (TDBB) è u sindaco di a municipalità metropolitana di Kocaeli, İbrahim Karaosmanoğlu, mentre participava à i prugrammi urganizati da u Centru di Coordinazione Elettorale di a Presidenza Provinciale di Kocaeli di u Partitu AK per l'elezzioni presidenziale di u 24 di ghjugnu è di u Parlamentu di u 27 di ghjugnu, d'altra banda, ellu ancu. hà participatu pienamente à e riunioni cù l'urganisazioni non governamentali è i citadini. Infine, Karaosmanoğlu hà visitatu l'Associazione Iznikliler in Gölcük Navy District è hà scontru cù a cumunità è i residenti di a Moschea Sultan. Karaosmanoğlu, chì era u primu invitatu di l'Associu Populare di Iznik, hà datu una bona nutizia nantu à a strada di Iznik. Karaosmanoğlu hà dettu: "Avemu da principià a custruzzione di l'ultimi sette chilometri di a strada di Iznik à u più tardi d'aostu. A finiremu prima chì vene l'inguernu, è a metteremu à u serviziu di i nostri citadini.

"U SUCCESS DI SERVIZI LOCALI DEPENDE DA STABILITÀ POLITICA"
I residenti di Iznik, chì offrenu ciliegie à u sindaco Karaosmanoğlu è à a delegazione accumpagnata, anu ringraziatu Karaosmanoğlu per i servizii furniti da a Municipalità Metropolitana. Esprimendu chì anu realizatu ogni prughjettu cù a massima efficienza grazia à l'armunia stabilita cù a municipalità di Gölcük, u sindaco Karaosmanoğlu hà dettu: "Implementemu tutti i nostri investimenti in Kocaeli in u quadru di un pianu. U successu di i servizii lucali dipende ancu da u guvernu è a stabilità pulitica. Vede, Turchia, cù u nostru presidente Recep Tayyip, hà avanzatu in una strada chì hà cuntinuatu u so sviluppu dapoi u 2002. Tuttavia, sta strada ùn hè micca faciule di salvà. "I nemici di l'internu è di l'esternu sò sfurtunatamenti à pruvà à ghjucà tutti i ghjoculi per piantà di noi", disse.

"U NOSTRE PRESIDENTE HA PARTITÀ DA STA NAZIONE"
Aghjunghjendu chì a Turchia hà un capu forte è una squadra di successu, u sindaco di a municipalità metropolitana di Kocaeli, İbrahim Karaosmanoğlu, hà dettu: "Sfurtunatamente, ùn ci hè nimu in Turchia d'oghje chì intende aghjunghje opere à l'opere di u nostru paese fora di l'intelligenza pulitica guidata da u nostru presidente. . Oghje, u muvimentu puliticu chì hè unitu intornu à u nostru presidente in u nostru paese faci sforzi per a Turchia forte di u futuru. A pulitica ùn hè micca di distrughje l'opere, ma di mette un travagliu nantu à u travagliu. U nostru presidente, Recep Tayyip Erdogan, chì hè u figliolu di sta nazione, hè surtitu da u core di sta nazione. U nostru cumandante in capu hè preoccupatu per i prublemi di a so nazione ", disse.

"A TURCHIA STRAPPA A SOU CONGUSCIA OGGI"
Karaosmanoğlu, chì hà ancu dichjaratu chì tutti anu u duvere di piglià cura di i ghjovani durante a so visita cù l'Associazione Iznikliler in u Distrettu di a Marina, "Producemu prughjetti cù e nostre ONG in questu sensu. Tuttavia, ùn ci hè nisun ostaculu davanti à noi per pruduce più. Turchia hà strappatu a so cunchiglia oghje. Avà, l'elezzioni di u 24 di ghjugnu stanu davanti à ellu per esse più forte. Spergu chì u nostru presidente hà da cuntinuà à serve per ottene una maiurità in u parlamentu da sta elezzione. Chì eranu quelle file di l'ospitale è di droghe ? Ùn possu mai scurdà. I ghjorni di vergogna sò longu passati. Ma ùn ci scurderemu mai quelli ghjorni. Turchia ùn hè mai andata in daretu dapoi u 2002. Spergu chì ùn andarà micca. Di sicuru, questu dipende di un presidente forte è di un parlamentu forte. Ùn avemu più bisognu di l'America è l'Occidenti. Cum'è l'Industria di Difesa, avemu avà aumentatu assai a nostra rata di naziunalisazione. Avemu ottenutu successi ancu più grande, è cuntinuemu à fà cusì ". Karaosmanoğlu hà ancu scontru è conversatu cù a cumunità è i residenti di a Moschea Sultan in u Distrettu di a Marina.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*