A Delegazione Cinese hè in Şanlıurfa per i Trasporti

U sindaco di a municipalità metropolitana di Şanlıurfa, Nihat Çiftçi, hà scontru cù l'EurAsia Strategies è i funzionari di l'ingegneria di a Cumpagnia Cinese CAMC per u Prughjettu di Trasportu Light Rail di Şanlıurfa.

A Municipalità Metropolitana, chì hà implementatu grandi prughjetti in ogni sensu per fà di Şanlıurfa una cità muderna, porta u Sistema di Ferrovia Ligera à Şanlıurfa. U sindaco metropolitanu Nihat Çiftçi, chì hà riunitu cù i funzionari di a Cina in u scopu di u prugettu, hà dettu: "Stanu realizatu alcuni studii di fattibilità, in particulare nantu à l'infrastruttura di trasportu è i prughjetti di tram. Avemu fattu una sessione cù tutti i funzionari, i direttori generali è l'assistenti di a cumpagnia chì venenu da a Cina. Hè un prughjettu assai impurtante per Şanlıurfa. Travagliemu duramente è facemu sondaggi à u puntu di trasportu. Spergu chì i passi concreti chì avemu principiatu cù u tram cuntinueghjanu cù u tram è u sistema di ferrovia leggera. "Semu felici di vedeli in Şanlıurfa", disse.

"UN REUNIONU UTILE PER ŞANLIURFA"

Dichjarà chì anu da intraprende un prughjettu forte cù una grande cumpagnia, u sindaco Çiftçi hà dettu: "Hè una cumpagnia cù una infrastruttura forte. Hè una cumpagnia cù assai investimenti in paesi stranieri. Furnemu ancu i so cuntatti cù Şanlıurfa in Turchia. Hè una cumpagnia chì hà fattu investimenti micca solu in termini di trasportu, ma ancu in parechji spazii cum'è l'ambiente, l'infrastruttura, l'intercambiu. "Credu chì hè una riunione benefica per Şanlıurfa", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*