Turchia hè avà in a Liga di i Paesi di Decisione in Ferrovie

L'articulu di u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan intitulatu "Turchia hè avà in a Liga di i Paesi di Decisione in Ferroviari" hè statu publicatu in u numeru di ghjugnu di a rivista Raillife.

QUICI L'ARTÍCULU DI U MINISTRU ARSLAN

Cari passageri;

Turchia; Hè un paese cintrali in u mondu cù a so geografia, a so struttura suciale, culturale è ecunomica è essendu u ponte trà l'Europa è l'Asia. Hè per quessa; L'industria di e ferrovie di Turchia anu un caratteru globale per via di a so struttura. In questu cuntestu, prughjetti ferroviari impurtanti chì facenu a Turchia un veru ponte sò stati implementati in 15 anni. I prughjetti di Marmaray è Baku-Tbilisi-Kars sò stati messi in serviziu cù successu, a custruzzione di e linee di treni d'alta velocità chì Turchia hà bisognu hà iniziatu, è u sognu di u trenu d'alta velocità di a nostra nazione hè diventatu realità.

Attualmente, a custruzzione di un totale di 1.870 chilometri di nova ferrovia, cumprese 1.290 chilometri di alta velocità, 807 chilometri di alta velocità è 3.967 chilometri di cunvinziunali, cuntinueghja, in particulare a linea di treni à alta velocità trà Ankara-İzmir è Ankara. - Sivas. In corta, tutte e parte di u nostru paese sò furnuti cù rete di treni d'alta velocità, è i dui lati di u nostru paese sò cunnessi da e rete di treni d'alta velocità.

Micca solu e nostre ferrovie, ma tutti i modi di trasportu di Turchia sò purtati sopra u livellu europeu. Tuttavia, hè impurtante di fà u nostru paese un attore veramente globale in i ferrovie, è ancu unu di i decisori. À questu puntu, attachemu una grande impurtanza à u TCDD esse un membru di punta di u Cunsigliu Regiunale di l'UIC per l'Europa (RAE) è u Mediu Oriente (RAME).

Inoltre, u fattu chì u 10u Cungressu UIC World High Speed ​​​​Rail è Fiera High-Speed ​​​​Railway hè stata tenuta in Ankara in maghju sottu l'auspici di u nostru Primu Ministru Binali Yıldırım revela a pusizione attuale di u nostru paese.

Grazie à l'impurtanza chì u nostru paese attribuisce à e ferrovie, Turchia continuarà à accoglie tali cungressi è cuntinueghja à esse unu di l'attori più impurtanti in u settore.

Bon viaghju…

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*