A Ferrovia Tedesca (DB) apre à u mercatu asiaticu

I Ferroviari Tedeschi è a Cumpagnia di a Ferrovia Georgiana anu firmatu un accordu in Berlinu u 12 di ghjugnu per futuri prughjetti cumuni in u settore di u trasportu ferroviariu. Cù l'accordu firmatu, hè destinatu à rinfurzà u corridor di trasportu Europa-Asia è à aumentà a parte di Deutsche Bahn in u mercatu di logistica asiatica.

Cum'è parte di l'accordu, WB crea una filiale per trattà l'urganizazione di u trasportu di merci ferroviarie in l'UE è serà rispunsevule per u trasportu in stu corridore.

I Ferrovie Georgiani, invece, sò rispunsevuli di u corridore di u Mediu Oriente è di l'India, è inseme cù u trasportu intermodale, serà rispunsevuli di u trasportu di carichi da Constanta à l'Asia orientale via u Mari Caspiu, passendu per Georgia è Azerbaijan.

Attualmente a più grande impresa in u trasportu ferroviariu europeu, DB cuntinueghja a so crescita espansione in u mercatu asiaticu. Hè chjaru chì DB serà a cumpagnia leader in u trasportu di merci in Europa in l'anni à vene cù a cunniscenza, l'esperienza, u parcu di veiculi è u staffu di staffu furmatu chì hà acquistatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*