Erzurum Palandoken Logistics Center hè statu messu in serviziu

Erzurum Palandöken Logistics Center, chì a custruzzione hè stata finita da TCDD in Erzurum, hè stata messu in serviziu u mercuri 13 June 2018 cù una cerimonia chì hà assistitu u Vice Primu Ministru Recep Akdağ è u Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Ahmet Arslan.

"A più grande felicità hè di pudè serve u nostru populu"

Parlendu à a ceremonia, u Vice Primu Ministru Prof. Dr. Ricordendu e parolle di u Ministru di l'UDH chì hà parlatu davanti à ellu, Recep Akdağ hà dettu: "A mo memoria hè tornata di colpu à u 2002 mentre u nostru Ministru parlava. 16 anni sani sò passati. Per d 'altra banda, aghju vistu quantu tempu era insufficiente per u nostru Ministru, per questu ringraziu à Diu mille volte ". disse.

"Per noi, i nostri 81 milioni di fratelli, avete sempre statu a corona di i nostri capi. Ùn avemu mai persu a nostra eccitazione perchè sapemu chì u megliu di e persone sò quelli chì servenu a ghjente. Perchè sapemu chì u più grande onore chì guadagnemu in a nostra vita, a più grande felicità chì pudemu tastà hè di pudè serve u nostru populu ", hà dettu Akdağ, aghjustendu: "Stu centru logisticu chì avemu apertu oghje hè solu un esempiu di ciò chì avemu. appena dettu. Ùn ci stancheremu mai di serve vi ".

"U nostru scopu hè di fà u nostru paese u centru logisticu di u mondu"

U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan, chì vulia sapè chì micca solu un centru logisticu hè statu apertu in Erzurum, hà ancu enfatizatu chì coprenu tuttu u nostru paese cù rete logistica è chì u Centru Logisticu Palandöken hè unu di i 21 centri logistichi previsti per esse custruitu.

Dichjarà chì ottu d'elli sò stati cumpletati è chì Erzurum Logistics Center hè u nonu centru logisticu chì a custruzzione hè stata finita, Arslan hà dettu: "350 mila metri quadrati, vale à dì 350 ettari, è spergu chì ùn simu micca soddisfatti di questu, hè esse custruitu ancu in Kars. U nostru scopu hè di purtà u nostru paese à una basa logistica è di fà u nostru paese u centru logisticu di u mondu ". disse.

"Assistemu à un ghjornu storicu"

Direttore Generale TCDD, chì hà iniziatu u so discorsu dicendu: "Oghje, assistemu à un ghjornu storicu in nome di e nostre ferrovie è di a nostra antica cità Erzurum". İsa Apaydın Per d 'altra banda, hà dichjaratu chì unu di i centri logistichi chì facenu a Turchia a basa logistica di a so regione hè stata aperta.

Esprimendu chì più di 85 miliardi di lire sò stati investiti in ferrovie finu à a data, hà dettu: "Avemu introduttu u nostru populu à i treni d'alta velocità. U numaru di passageri chì avemu purtatu finu à avà hà superatu 40 milioni nantu à e linee Ankara-Istanbul, Ankara-Konya è Konya-Istanbul YHT chì avemu operatu cun successu. disse.

Spieghendu chì cuntinueghjanu à custruisce ferrovie d'alta velocità, veloci è cunvinziunali, chì anu rinnuvatu 10.620 km di ferrovie convenzionali finu à a data, è chì anu fattu signalazioni è elettrificate per aumentà a so capacità è per operà un trenu più efficiente, Apaydın. hà dettu chì unu di i prughjetti impurtanti realizati in l'ultimi anni hè i centri logistichi.

Apaydın hà dettu: "Hè previstu di stabilisce centri logistichi in 21 punti diffirenti per aumentà a cumpetitività di l'industriali è per fà u nostru paese a basa logistica di a regione. Avemu finitu a custruzzione di 8 di elli è i mette in serviziu. A custruzzione di 5 d'elli è i travaglii di licitazione è di prughjettu di 7 d'elli cuntinueghjanu. Avemu cuminciatu a custruzzione di un centru logisticu in Erzurum per furnisce servizii logistichi à a regione è u nostru paese in u scopu di i prughjetti di u centru logisticu. Avemu cumpletu u nostru centru logisticu Erzurum cun un investimentu di 105 milioni di TL, custruitu nantu à una superficie di 350 mila m2 è una capacità di trasportu annuale di 437 mila tunnellate, è l'hà preparatu per apre u più prestu pussibule. Un totale di 80 km di ferrovia sò stati custruiti in u nostru centru logisticu, chì hà una zona di stoccaggio di container di 2 16.5 mXNUMX è hè dotatu di diverse strutture amministrative è suciali ".

"L'impurtanza di u Centru Logisticu hè aumentatu ancu di più attraversu Silk Road"

U General Manager di TCDD hà dichjaratu chì u fattu chì si trova nantu à u corridore ferroviariu da Edirne à Kars è da quì à a Strada di a Seta aumenta ancu più l'impurtanza di u Centru Logisticu Erzurum. İsa ApaydınHà cunclusu u so discorsu vulendu chì u nostru Centru Logisticu Erzurum (Palandöken) sia benefiziu per a nostra Regione è u nostru Paese.

Dopu à i so discorsi, Erzurum Logistics Center hè statu messu in serviziu cù u tagliu di nastri.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*