A Fundazione di a Linea di Tram di l'Hospital di a cità hè stata stallata in Eskişehir

A fundazione di a linea di tramvia di l'ospedale di a cità hè stata posta in Eskisehir
A fundazione di a linea di tramvia di l'ospedale di a cità hè stata posta in Eskisehir

A Municipalità Metropolitana, chì hà apertu u stabilimentu di generazione di l'electricità da a basura cù una magnifica cerimonia u ghjornu precedente, hà iniziatu a custruzzione di a linea di tram chì andarà à l'Hospital di a Cità è à i 75e Distretti Yıl è Sultandere ieri.

In u Prughjettu Tramway, chì hè unu di i più grandi investimenti di a Municipalità Metropolitana di Eskişehir, a custruzzione di e linee di a 6ª tappa hè iniziata. A linea di tram, chì a fundazione hè stata stabilita ieri, prima ghjunghjerà à l'Hospital di a cità da Emek-71 Evler, è dopu ghjunghje à Sultandere è 5,2. Yıl Districts cù una linea di continuazione di 75 chilometri da l'Hospital City.

Parlendu à a cerimonia di inaugurazione, u sindaco di a municipalità metropolitana di Eskişehir, Yılmaz Büyükersen, hà dettu: "Avete avà abituatu à e cerimonie di rivoluzione per e linee di tram. Ma lasciami dichjarà ghjustu à l'iniziu di e mo parolle, sta cerimonia di rivoluzione ùn hè nè a prima nè l'ultima. Ci ritruveremu à e cerimonie di rivoluzione di e nostre novi linee in i ghjorni à vene. Sta linea, chì poneremu a fundazione per avà, hè a prima sezione di 71 chilometri chì andarà à l'Hospital di a cità da a nostra linea di tramvia Emek-3 Evler. Sta linea ghjunghjerà à Sultandere è 5,2. Quartieri Yıl cù una linea di continuazione di 75 chilometri da l'Hospital City. In questu modu, un serviziu impurtante serà furnitu in quantu à u trasportu di a nostra ghjente à l'Hospital di a cità. Inoltre, u distrettu di Sultandere è u distrittu 75. Yıl anu ancu un tramway ", disse.

Büyükerşen hà dettu: "I primi dui tappe di u nostru prughjettu di u tramway sò cuminciati u 9 di maghju di u 2002. Hè stata cumpletata in un tempu record è messu in serviziu u 24 di dicembre di u 2004. Circa 6 mesi di stu periodu sò stati passati senza travagliu per via di l'obstruczione fatta da cunsiderazioni pulitiche.

Sta linea, chì include e prime duie tappe cù un totale di 16,5 chilometri, hè stata a spina di u nostru prughjettu di u tram, chì vulemu ghjunghje à ogni puntu di a cità cù u tempu. Hè pussibule di ghjunghje in ospedali, università, assai istituzioni è urganisazioni pubbliche è u centru di a cità per questa strada. Quandu i primi dui tappe sò stati cumpletati, avemu cuminciatu à serve cù 18 tram.

Voi, a ghjente di Eskişehir, hà amatu è abbracciatu u tram in un tempu assai pocu tempu chì avete sempre dumandatu di custruisce e nuove linee. Dopu à i primi dui tappe, avemu cuminciatu à travaglià rapidamente nantu à e novi linee. Hè solu in u 3, per certi mutivi pulitichi, chì avemu principiatu u prugettu, chì includeva 2012 tappe. Intantu, avemu aumentatu a nostra flotta di tram di 18 veiculi à 33.

Grazie à e linee Çamlıca-Batikent, Çankaya-Yenikent è Emek-30 Evler, chì sò state messe in serviziu u 2014 di maghju 71, 22 più di i nostri quartieri ponu prufittà di u tram. Inseme cù e nostre novi linee di 25.2 chilometri, avemu righjuntu una lunghezza di linea tutale di 41,7 chilometri.

Di sicuru, intantu, i nostri citadini in altri quartieri vulianu ancu chì u trammu vene in i so quartieri.

Tuttavia, u costu di custruzzione di e linee di tram hè estremamente altu. Dunque, ùn hè micca faciule d'implementazione in pocu tempu, o piuttostu di principià novi linee una dopu l'altru. Inoltre, postu chì u guvernu ùn face micca e linee fatte à alcune cità attraversu u Ministeru à a nostra cità, noi, cum'è a Municipalità Metropolitana, facemu cù i nostri mezzi.

Sta linea, u fundamentu di quale avemu stabilitu oghje, hè a prima linea di u prugettu chì chjamemu a 6a tappa. Dopu à sta linea, avemu da principià a custruzzione di una nova linea chì unisce u nostru Quartiere Çarşı è Kumlubel. Poneremu i fundamenti di quella linea in i ghjorni à vene. A linea Kumlubel serà ancu u puntu di partenza per u tram per ghjunghje in i quartieri in u nordu di a Ring Road cum'è Esentepe, Sütlüce è Yeşiltepe in u futuru.

Quandu i travaglii sò finiti, a nostra lunghezza tutale di a linea hà righjuntu 61,1 chilometri. Cù i 14 tramvii novi chì avemu acquistatu è cuminciatu à ghjunghje, u numeru di veiculi in a nostra flotta di tram averà righjuntu 47 ". disse.

U presidente Büyükerşen cuntinuò e so parolle dicendu: "Ùn dicu micca questu per creà una atmosfera di discussione pulitica, ma vogliu trasmette una informazione chì pensu chì serà benefica per voi di sapè". Vogliu sapè chì stu ritardu ùn hè micca causatu da noi cum'è a Municipalità Metropolitana, ma da u Ministeru di i Trasporti, chì deve appruvà u Prughjettu Tramway per noi per inizià a so custruzzione. In altri palori, a Municipalità Metropolitana ùn hè micca rispunsevule per stu ritardu. Ancu s'è l'apertura di l'Ospedale di a Cità si ferà in i ghjorni à vene, cunziddi chì ùn serà micca capaci di accettà i pazienti per un tempu, ùn pensu micca chì questu creà un prublema assai impurtante.

Sapete, ùn mi piace micca spiegà è prumette prughjetti imaginarii cù ritratti di computer imaginari.

Ùn divulgu micca finu à chì u prughjettu chì aghju preparatu hè cumpletu in tutti i rispetti, vale à dì, finu à chì a fase di u prugettu è i crediti è e risorse chì furnisceranu u finanziamentu sò finalizzati.

Per quessa, pudete ancu sente, certi persone dicenu, scrive è disegnu cose cum'è "Hodja ùn hà micca un prughjettu da fà". Sò sicuru chì pudete vede chì questi sò sforzi per sguassate.

Tuttavia, avemu più prughjetti da fà.Ieri avemu apertu a nostra grande facilità di generazione di energia, chì generà l'electricità da a basura è risponde à i bisogni elettrici di 55 mila case. Oghje, ponemu i fundamenti di a nostra nova linea di tram. Tutti i nostri grandi investimenti ùn saranu micca limitati à questi. In u periodu à vene, purteremu assai più di i nostri prughjetti in Eskişehir è li mettemu à u vostru serviziu.

Decideranu se fate qualcosa per Eskişehir o micca. Hè per quessa chì ùn mi importa micca assai di ciò chì si dice, di ciò chì hè scrittu è disegnatu. Ciò chì hè impurtante per mè hè ciò chì i mo concittadini di Eskişehir, vale à dì voi, pensanu è dicenu. Ùn li stanu à sente, aghju à sente i vostri pinsamenti è ciò chì dite, mi importa.

Sè vo ancu ascolta ciò chì dicu è crede ciò chì dicu, ne saraghju piacè.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*