Novu Terminal di l'Aeroportu di Gaziantep

A fundazione di l'edificiu di a terminal di l'Aeroportu di Gaziantep, cù una capacità annuale di 5 milioni di passageri, serà stallata u 10 di ghjugnu, cù una ceremonia à a quale hà assistitu u nostru Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, Ahmet Arslan.

A custruzzione di a terminal di l'Aeroportu di Gaziantep è u travagliu di custruzzione di u grembiule seranu finiti in 600 ghjorni. Cusì, l'aeroportu di Gaziantep averà un novu terminal domesticu cù un sistema di surgenti d'aria è un terminal internaziunale rinnuvatu. Cù u novu edifiziu di a terminal cù 8 soffietti, a capacità di passageru di l'aeroportu aumenterà à 5 milioni annu.

L'aeroportu di Gaziantep, chì hè statu messu in serviziu in u 1976 è si trova à 20 chilometri da u centru di a cità, hà pianificatu voli à Istanbul, Ankara, Izmir è a Republica Turca di Cipru di u Nordu 7 ghjorni à settimana, è à Antalya 5 ghjorni à settimana. L'aeroportu, chì hà u Certificatu di Stabilimentu di l'Aeroportu Senza Ostaculi è u certificatu "Stabilimentu Verde" in u scopu di u Prughjettu di l'Aeroportu Verde, urganizeghja ancu voli per alcune cità in Germania.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*