I Presidenti di a Càmera di Mersin è di u Scambio Discutenu Problemi Urbani

L'opinioni sò state scambiate nantu à l'attività di lobbying ospitate da Mersin Chamber of Shipping (MDTO), Taşucu SEKA Port, Mersin Logistics Center è investimenti turistici.

Dopu à a cunferenza di stampa tenuta cù a participazione di u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione è altri rapprisentanti di e Camere / Scambi chì operanu in Mersin, chì anu assuciatu funzioni impurtanti in a 14a Assemblea Generale di TOBB tenuta u 15-74 di maghju, l'investimenti attuali in Mersin è i passi da fà per assicurà u sviluppu regiunale sò stati discututi, una riunione cumuna di Cunsulta Camera / Scambiu hè stata.

In a riunione ospitata da Mersin Chamber of Shipping (MDTO) u 21 June 2018 è prevista per esse regularizzata in u prossimu periodu, i punti di vista sò stati scambiati principarmenti nantu à attività di lobbying, Taşucu SEKA Port, Mersin Logistics Center è investimenti turistici. À a riunione, induve l'impurtanza di l'attività di lobbying hè stata mintuvata, hè stata nutata chì l'urganisazioni non governamentali, i pulitici è l'istituzioni in Mersin mostranu un aspettu disorganizatu in quantu à l'attività di lobbying. Camere è scambii di merchenzie; Hè statu dichjaratu chì sò l'istituzioni chì ponu determinà l'agenda reale di Mersin è i prughjetti futuri di a cità, identificà currettamente i bisogni di a basa è e priorità di a cità, è trasmette questi bisogni à i decisori in u più precisu. manera. I Presidenti di e Camere è di i Scambi anu decisu di fà una riunione cù tutti i diputati eletti da Mersin dopu à l'alizzioni di u 24 di ghjugnu. In a riunione, l'impurtanza di fà un pianu regiunale in modu di aumentà u cummerciu cù e pruvince vicine è i paesi per determinà i bisogni di e pruvince in l'hinterland chì Mersin serve, hè statu dichjaratu chì hè necessariu di travaglià cù e camere è i scambii di merchenzie. e pruvince vicine.

"U costu di privatizazione di SEKA PORT supera u budgetu di e camere"

À a riunione, i sviluppi riguardanti u portu di Taşucu-TDİ (SEKA) sò stati ancu discututi. A privatizazione di a "Zona di l'Impianti Industriali Immovable" in u Portu di Taşucu, chì hè in u scopu di a privatizazione, cù u metudu di "vendita di a pruprietà" è a "Zona Immobile di u Portu di Taşucu è di l'Impianti Logistici" cù u "trasferimentu di diritti operativi per un certu tempu". u metudu di u periodu, micca separatamente, ma in generale, salverà i bilanci di e camere. Hè stata enfatizzata chì e camere è i scambii di merchenzie ùn puderanu micca participà à l'offerta. I rapprisentanti chì assistenu à a riunione accunsenu nantu à u seguitu attentu di i risultati di l'offerta, chì si terrà l'1 d'aostu di u 2018.

U PROGETTU DI CENTRU LOGISTICS DI MERSIN DEVE ESSERE AGGIORNATO

In a riunione, induve i prublemi sperimentati in u portu di Mersin sò stati discututi, hè statu dichjaratu chì u prublema principali in u portu era u fattu chì l'operazioni di carica è scaricamentu in u containeru sò state realizate in l'area portu, è ancu a carica operazioni di scarico. Hè statu dichjaratu chì u prublema serà risolta cù u centru logisticu per esse stabilitu, è u portu esistente pò esse alleviatu se l'operazioni altru ch'è l'operazione di carica è scaricamentu sò realizati in i centri logistichi. Hè statu dichjaratu chì u Prughjettu di u Centru Logisticu, chì u travagliu hè statu iniziatu in u 2007, ma ùn pudia esse cunclusu in l'anni 11, deve esse reintegratu, è chì u prugettu deve esse aghjurnatu cù una squadra tecnicu forte per esse furmatu è sottumessi à u Ministeru. cum'è una pruposta per un novu studiu. Hè statu enfatizatu chì a custruzzione di u Portu Main Container di Mersin duveria principià u più prestu pussibule.

NOVA TREND IN TURISMU : BOUTIQUE HOTELS

À a riunione induve i prublemi di u turismu di a cità sò stati ancu discututi, hè statu dichjaratu chì u turismu di fede deve esse sviluppatu in più di u prughjettu di a Regione Turistica Kazanlı in Tarsus, per via di i prublemi di trasportu di e regioni Silifke, Mut, Aydıncık è Bozyazı; Hè statu dichjaratu chì Erdemli è u so circondu hè cascatu in daretu in quantu à u turismu per via di l'inadeguatezza di a custruzzione indisciplinata, l'ordine ambientale, l'infrastruttura è l'alloghju. Apuntendu chì l'alberghi boutique sò a nova tendenza in u turismu in u mondu, hè statu discutitu chì saria benefiziu per un gran numaru d'investituri per fà investimenti relativamente chjuchi invece di un picculu numeru di investitori chì facenu grandi investimenti in a regione. A riunione hè finita dopu chì altri temi nantu à l'agenda sò stati discututi. À a riunione, hè statu decisu di fà riunioni di cunsultazione ogni 3 mesi è di tene a prossima riunione in Mut ospitata da Mut TSO.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*