U disignu di l'edificiu di a stazione di Konya YHT serà u primu in Turchia

Hè stata pianificata di custruisce una stazione YHT in l'area di u mercatu di granu, integrendu cù u prughjettu di u sistema di ferrovia ligera di a Municipalità Metropolitana di Konya, è a so custruzzione hè stata cuminciata. U disignu di l'edificiu di a stazione di treni, chì hè in custruzzione, serà u primu in Turchia.

Hè stata pianificata di custruisce una stazione YHT in l'area di u mercatu di granu, integrendu cù u prughjettu di u sistema di ferrovia ligera di a Municipalità Metropolitana di Konya, è a so custruzzione hè stata cuminciata. Sicondu l'infurmazioni ricevute da l'autorità, a nova stazione YHT avarà una superficie di custruzzione tutale di 75 29 metri quadrati in una zona di 500 mila metri quadrati. U prughjettu include ancu spazii amministrativi (uffizii TCDD, sala da pranzu, sala di riunioni è furmazione, cabine di pedaggio, magazzini tecnichi), spazii cummirciali (ristoranti, caffè, banca, PTT, buttrega, agenzia, uffiziu, etc.), sale VIP è CIP. , parking indoor, (117 veiculi), ci saranu spazii di serviziu.

PORTA A VITA À L'AMBIENTE

Indicà chì ci saranu 13 piattaforme in totale in una zona di 3 mila metri quadrati, i funzionari anu dichjaratu chì avemu 26 scales è 8 ascensori. Nutendu chì a Stazione Ferroviaria hà una cunnessione cù l'edifiziu chì passa à Motorlu Sanayi è questu edifiziu, l'autorità anu dettu chì i travaglii seranu finiti à a fine di l'annu. Notendu chì 4 novi ferrovie seranu custruiti in u prugettu, i funzionari anu dettu chì u 60 per centu di a densità in Meram serà ridutta cù stu prughjettu. Mentre hè pensatu chì a Nova Stazione Ferroviaria purterà una vivacità à l'ambiente. Hè statu amparatu chì u prughjettu cuntinueghja in cundizioni difficili, postu chì hè un prughjettu in corso nantu à a linea YHT in esecuzione.

Surghjente: www.yenihaberden.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*