Konyalı ghjunghjerà à u metro?

U Diputatu di u Partitu AK Konya è u Candidatu Diputatu di u 27u Terminu Ziya Altunyaldız hà datu infurmazioni nantu à l'investimenti è i prughjetti. Altunyaldız hà dichjaratu chì a Stazione Ferroviaria d'Alta Velocità hè prevista per esse messa in serviziu in u primu trimestre di u 2019, è chì Konya serà a terza cità per ghjunghje à u metro sotterraneo, distanze significative sò state cuperte per a fine di u 3. A linea di trenu d'alta velocità Konya-Mersin, è una strada d'anellu hè stata custruita in forma di arrivi 3 è partenze 3. Hà dichjaratu chì a prima pruvincia era Konya.

Nutendu chì Konya hè una di e pruvince chì riceve a più alta parte di servizii, Altunyaldız hà dettu: "Dicu questu perchè u valore chì u nostru presidente attribuisce à Konya hè chì u muvimentu di u Partitu AK hè veramente u sustegnu, favore è trasportatore di Konya... Prima di tuttu, u trasportu di treni d'alta velocità, u cunfortu è a sicurità sò in Turchia, hè vinutu prima trà e pruvince di a zona.

Altunyaldız hà continuatu cusì: "Ci hè un Istanbul è Ankara cù trasportu in metro in l'internu di a cità in Turchia avà. Ci sò linee ferroviarie da altri lati, cum'è in u nostru Konya. Ma spergu chì Konya serà a nostra terza cità per ghjunghje à u metro sotterraneo.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*