I manifesti appesi in casu à a fermata di l'autobus in Manisa sò stati puliti

U Dipartimentu di Pulizia di a Municipalità Metropolitana di Manisa, u Dipartimentu di Prutezzione è Controlu di l'Ambiente, inseme cù e squadre, anu pulitu i manifesti è i banners chì sò stati appiccicati casualmente in e fermate di l'autobus è i trasformatori in u centru di a cità. U capu di u Dipartimentu di Pulizzia, Aydoğan İra, hà dumandatu à i partiti pulitici in particulare per via di e prossime elezzioni è li dumandò di mostrà sensibilità per prevene a contaminazione visuale.

Cuntinuendu à travaglià per a pace di i citadini in tutta Manisa, u Dipartimentu di Pulizia di a Municipalità Metropolitana di Manisa, inseme cù u Dipartimentu di Prutezzione è Controlu di l'Ambiente, hà cullatu posters è banners chì creanu contaminazione visuale in u centru di a cità. In u scopu di u studiu, i manifesti è i banners appiccicati da istituzioni pubbliche o private o da individui in stazioni di autobus è trasformatori sò stati puliti, ancu s'ellu era pruibitu. L'imprese privati ​​​​è l'individui chì utilizanu questi spazii cum'è cartelloni sò stati penalizzati sottu a Legge di Misdemeanor.

Una Chjama à Sensibilità à i Pulitici
Facendu una chjama à i partiti pulitichi per via di e prossime elezzioni di u 24 di ghjugnu, u Capu di u Dipartimentu di Pulizia di a Municipalità Metropolitana di Manisa, Aydoğan İra, hà dettu: "Cumu a Polizia Metropolitana, ùn permettemu micca situazioni chì creanu contaminazione visuale. Questu hè unu di i prublemi chì i nostri citadini si lamentanu. A causa di e prossime elezzioni, aspittemu chì i nostri partiti pulitichi dimustrà a decenza di ùn appiccà posters in stazioni d'autobus è trasformatori, chì sò pruibiti di appesi cartelli ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*