Uysal hà scontru cù i rapprisentanti di u settore di u trasportu è i cunduttori in Güngören

Ricordendu chì destinanu a più grande parte di u budget IMM à u trasportu, Mevlüt Uysal: "Pudemu solu risolve u prublema di trasportu cù i sistemi ferroviari. Attualmente, avemu 294 chilometri di custruzzione di metro in Istanbul. Si dice chì hè intrecciatu cù e rete di metro di Londra, ma ci hè un totale di 430 chilometri di rete di metro. Istanbul hè ancu a cità cù a più custruzzione di metro in u mondu.

Mevlüt Uysal hà scontru cù i cummercianti è i citadini in Güngören in parte di e so visite di u distrittu. U presidente Uysal hà visitatu a "Gungoren Drivers Minibus Drivers Truck Trucks Automobile and Bus Drivers Chamber of Craftsmen" è hà scontru cù i cummercianti di minibus è taxi driver. Parlendu à a riunione, chì hà fattu in una atmosfera assai amichevule, u presidente Uysal hà dettu: "Vecu u vostru travagliu cum'è un serviziu publicu. U mo puntu di vista versu voi hè u mo puntu di vista nantu à u nostru cunduttore à IETT.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Istanbul, Mevlüt Uysal, cuntinueghja i so prugrammi di tour di distrittu à un ritmu intensu. U presidente Uysal hè andatu à Güngören dopu à u prugramma di u distrittu Bakırköy ieri. Uysal, chì hà visitatu prima a Presidenza di u Distrettu di u Partitu AK Güngören, chì si trasferì à u so novu edifiziu, dopu scontru cù i citadini in i carrughji di Güngören. sohbet Hà visitatu i posti di travagliu di i cummercianti è li vulia bona furtuna.

U presidente Uysal si trasferì dopu à a "Camera di l'Artigiani di i Conduttori di Güngören, i Conduttori di Minibus, Camions, Camions, Cars è Bus Drivers" induve si scontra cù i cummercianti di minibus è di taxi. Uysal hè statu accoltu da u presidente di a Camera, Oktay Nuhoğlu, è da i cummercianti di u chauffeur.

- A PARTE PIÙ GRANDE DI BUDGETTU IMM-
Parlendu à a riunione, chì hà fattu in una atmosfera amichevule, u presidente Uysal hà dettu chì per via di a so struttura geografica, ùn ci hè micca una cità in u mondu cusì difficiule cum'è Istanbul in termini di trasportu. Nutendu chì ùn vedenu micca a struttura geografica di Istanbul cum'è un destinu è chì anu fattu investimenti seri per facilità u trasportu in Istanbul, u presidente Uysal hà dettu: "Avemu attribuitu a più grande parte di u budget IMM à u trasportu. Pudemu solu risolve u prublema di trasportu cù i sistemi ferroviari. Attualmente, avemu 294 chilometri di custruzzione di metro in Istanbul. Si dice chì hè intrecciatu cù e rete di metro di Londra, ma ci hè un totale di 430 chilometri di rete di metro. Istanbul hè ancu a cità cù a più custruzzione di metro in u mondu. A settimana passata, u sindaco di Shanghai hè ghjuntu à noi. Ellu disse chì a custruzzione di metro in corso in una cità cusì grande hè di 180 chilometri.

-PROBLEMA DI TRANSPORT SOLUZIONE PER METRO-
Dichjarà chì diversi metudi sò stati pruvati in tutta a storia per risolve u prublema di trasportu di Istanbul, ma u metudu più efficau hè u metro, u sindaco Uysal hà cuntinuatu u so discorsu cusì: "Siccomu i metro sò entrati in a vita di Istanbuliti, altri sistemi di trasportu anu persu. passageri. Mentre facemu questi passi, avemu da cunsiderà i cummercianti chì furniscenu altri servizii di trasportu. Fighjulà u vostru travagliu cum'è un serviziu publicu. U mo puntu di vista versu voi hè u mo puntu di vista nantu à u nostru cunduttore chì travaglia in IETT.

In riferimentu à e difficultà sperimentate da i tassisti, u presidente Uysal hà dettu: "Stemu vicinu à i nostri tassisti. Ma i nostri cummercianti di tassisti duveranu ancu mette in ordine. Mentre risolve un prublema, avemu da pusà è parlà di ciò chì duvemu fà è cumu. Ùn dicemu micca à i nostri cummercianti di tassisti, "Andate à riparate". Dicemu: "Qualunque sia u prublema, cerchemu una suluzione inseme è truvamu una suluzione ", disse.

-U SISTEMA CHE NOI STABILIMU, LASCIATE U GAU Frà NOI-
Enfatizendu chì elli, cum'è a municipalità metropolitana di Istanbul, anu implementatu l'applicazione ITaksi è chì u prugettu hà una missione impurtante per distingue i cunduttori di taxi chì ùn facenu micca bè u so travagliu, Uysal hà cuntinuatu cusì: "Cù stu sistema, i taxi sò impediti di vagare. in u trafficu inutilmente. Cum'è IMM, u nostru prublema più grande hè u trafficu nantu à a strada. Ci sò circa 17 mila 800 piatti di taxi. Tutti giranu in u trafficu. Quandu hà guardatu à a sera, u tassista avia viaghjatu 400 chilometri è ùn pudia viaghjà cù u cliente solu in i 150 chilometri. Hà passatu u restu di a ricchezza naziunale brusgiate benzina, bluccà u trafficu è arrubbatu u so tempu. Cù stu sistema, i nostri tassisti guadagnanu affidabilità. Hè un sistema più affidabile postu chì i registri sò tenuti in casa. Cum'è a Municipalità Metropolitana, simu pronti à fà tuttu per ottene questu. Ùn ci preoccupa micca di guadagnà soldi in l'applicazione ITaksi. Sidemu è determinemu u costu inseme. In ogni casu, simu pronti per u costu. Ùn dicemu micca necessariamente chì duvete aduprà ITaksi. Dicemu solu chì s'ellu ci hè un sistema simili à questu, serà megliu monitoratu è cuntrullatu. Semu pronti à creà lochi cintrali induve i taxi ponu piantà cù ogni opportunità chì avemu in nome di u publicu. Trà i 17 mila 800 tassisti, s'ellu ci hè qualchissia chì face cose sbagliate, sò solu 2 mila persone. U restu di i tassisti chì facenu stu travagliu paganu bè a fattura. Stabbiliemu un tali sistema chì 2 mila persone ci lascianu automaticamente. "In più, averemu un serviziu di furmazione di 6-10 ghjorni per i nostri cunduttori di taxi per 15 mesi".

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*