Investimentu di miliardi di dollari da İzmir BB! ... A Fundazione di Narlıdere Metro hè stata stabilita

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà stabilitu a fundazione di a linea di metro F. Altay-Narlıdere 1 billion lira cù una cerimonia. Spieghendu ch'ellu hà firmatu u cuntrattu per u prestitu internaziunale di 176 milioni d'euros per u Metro Narlıdere è chì u prestitu di 500 milioni d'euros di u Metro Buca hè prontu, u sindaco Kocaoğlu hà dettu: "Cum'è i precedenti, a carne di questi prughjetti hè a nostra. è l'ossu hè ancu... Fora di i soldi chì u Statu hà da dà à a cumuna per lege. Ùn avemu ricevutu nisun sustegnu di prughjettu, nè un centesimu di aiutu ", disse.

A Municipalità Metropolitana di Izmir aghjunghjenu un novu anellu à i so investimenti in u sistema ferroviariu, chì cuntinueghja ininterrottamente dapoi 14 anni. A fundazione di a linea F. Altay-Narlıdere, a 4a tappa di u Metro Izmir, hè stata fatta cù una ceremonia in Balçova. A cerimonia hà assistitu u sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir Aziz Kocaoğlu, i deputati di CHP İzmir Atilla Sertel è Tacettin Bayır, u presidente provinciale CHP Deniz Yücel, u sindaco di Narlıdere Abdül Batur, u sindaco di Balçova Mehmet Ali Çalkaya, u sindaco di Konak Sema Pekdaçe Çalkaya, u sindaco di Konak, Sema Pekdaçe İla, Güzel İla. U sindaco Sibel Uyar, u sindaco di Çiğli Hasan Arslan è i membri di u cunsigliu anu assistitu. Dopu à a cerimonia, in a quale i citadini di Balçova è Narlıdere anu dimustratu un grande interessu, una cena rapida hè stata data à l'invitati. U ghjovanu pittore Ertan Kızıldağ hà prisentatu u ritrattu di carbone di Aziz Kocaoğlu, disegnatu da ellu stessu, à u presidente.

A storia hè scritta nantu à u sistema ferroviariu
In u so discorsu à a ceremonia, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, hà dettu: "Aghju pigliatu più di 11 chilometri di sistema ferroviario. Oghje corre 179 chilometri. Avemu purtatu 70-80 mila persone à ghjornu. Dopu chì u tram di Konak si stalla, ghjunghjemu à 850 mila persone. In altre parolle, aumenteremu u numeru di passageri chì purtemu ogni ghjornu nantu à u sistema ferroviariu da 12-13 volte ".
Ricordendu chì puderanu aduprà solu a mità di a capacità per via di u prublema di signalazione causata da TCDD in İZBAN, u sindaco Kocaoğlu hà dettu: "Ci sò ancu prublemi di utilizà a stessa linea cù i treni suburbani. Avemu parlatu di sti prublemi dapoi u protocolu in u 2005, ma ùn hè mai statu fattu. Attualmente, purtemu circa 350 mila passageri per ghjornu in İZBAN. Quandu sti dui prublemi sò risolti, duppiemu u numeru di passageri in 4 mesi.

Ùn ci hè micca signalazione nantu à a linea Selçuk
Parlendu di a linea Selçuk İZBAN, chì hè chjamata "per esse aperta l'8 di settembre", u presidente Aziz Kocaoğlu hà dettu: "A linea Torbalı-Selçuk İZBAN, chì anu dettu ch'elli anu apertu cù una cerimonia in Selçuk, ùn hè ancu finita. U viaghju hè fattu nantu à una sola linea. Ùn ci hè micca signalazione. Un trenu viaghja cù telefoni senza filu. I nostri compatrioti chì vivenu in Selçuk sò ancu disturbati da a pulitica di prezzu. Perchè hè per quessa chì ùn pudemu micca implementà u sistema "pay as you go" in Selçuk ".

Prestitu di 176 milioni di euro ok, 500 milioni di euro dopu
Esprimendu ch'ellu hà firmatu u cuntrattu per u prestitu internaziunale di 176 milioni d'euros per u Metro Narlıdere, per u quale anu pusatu i fundamenti, eri matina in una stazione di benzina in a strada di Ödemiş, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà dettu: "U creditu per stu affari hè cumpletu. U Ministeru di u Sviluppu scriverà una lettera di presentazione è l'inviarà à l'Alta Cunsigliu di Pianificazione per a nostra linea di metro Üçyol-Buca di 13.5 km, chì hè stata appruvata da u Ministeru di i Trasporti, Direzzione Generale di Infrastruttura. Stu cunsigliu hè custituitu da u Primu Ministru è 8 ministri. Quandu YPK appruva, andemu ancu à l'offerta per questu. Avemu fattu ogni tipu di preparazione per piglià un prestitu di 500 milioni d'euros per u metro di Buca, circa 3 miliardi di lire in lira turca, è 3 quadrilioni cù soldi vechji, cum'è dicenu i pulitici, per piglià u metro in Buca ".

Sia a carne è u nostru ossu..
Dichjarà chì dicenu "İZBAN duveria andà in Bergama" dapoi parechji anni, u sindaco Kocaoğlu hà cuntinuatu cusì: "Avemu intesu chì partenu à l'offerta. S'elli sortenu à l'offerta, custruiremu e stazioni di u passaghju sottu chì ci cascanu. Se ponemu a fundazione quist'annu, a lunghezza di a reta di u sistema ferroviariu in Izmir righjunghji 250 chilometri. Avemu cuminciatu à 11 chilometri, andemu versu 250 chilometri. Quandu i preparativi per questi sò finiti è rinfurzanu u nostru equilibriu finanziariu, assai più investimenti in metro seranu fatti da a Municipalità Metropolitana di Izmir. Vogliu ancu sprimà questu. Cum'è una pruvincia affilata à u statu di a Republica di Turchia, cum'è a terza pruvincia più grande, ùn avemu micca ricevutu alcun sustegnu di prughjettu, nè avemu ricevutu un centesimu, fora di i soldi chì u statu deve dà à a municipalità per lege. A carne di sti prughjetti hè a nostra, è l'ossu hè ancu u nostru.Tuttu hè nostru. A municipalità metropolitana di Izmir è i nostri compatrioti di Izmir ".

Vulemu solu a firma
Ricordendu a retorica di i membri di u guvernu contr'à İzmir in u passatu, u sindaco di a municipalità metropolitana hà dettu: "Quelli chì anu aghjustatu una volta altri aggettivi à sta cità, da una banda, quelli chì dicenu "snot, dirty child" d'una banda, quelli chì dicenu "sta cità hà una fede debule", è quelli chì dicenu "sta cità hè un paese" dicenu avà "Izmir hè a pumu di l'ochju". Dicenu "Qualunque cosa facemu à İzmir hè u locu", ma ùn facenu nunda. Avemu dettu; Noi, cum'è u guvernu lucale, avemu sviluppatu a nostra cità. Avemu risuscitatu a cità cù a nostra forza, cù a forza di İzmir è i nostri compatrioti. A municipalità metropolitana di Izmir è e municipalità di u distrittu anu pigliatu u capu. Ùn bluccà micca! Basta firmà. Ùn ci bluccate micca. Ùn vulemu ancu complimenti da voi. Semu l'unica cità in 81 pruvince chì si taglierà u so ventre. In un'altra cità, ùn ci hè nunda cum'è a pusizione di quella cità. Ma ci hè una postura di Izmir in Izmir. Vogliu ringrazià i mo concittadini di Izmir per questu. 'Se vo vutate, investiremu ! İzmir ùn hà micca fattu alcuna cuncessione à i pulitici chì gridavanu "ùn investiremu micca s'ellu ùn votate micca", è chì anu fattu discorsi nantu à i podi ".

U presidente Kocaoğlu hà continuatu u so discorsu cusì:
trolley ti ringraziu
"Vogliu spiegà a cuntribuzione di u metro è u sistema ferroviariu à u trafficu İzmir cun un esempiu. Se ùn avemu micca custruitu questi sistemi ferroviari, circa 800 mila passageri seranu trasportati da autobus oghje. Fà cusì significa mette 1200 autobus più in u sistema. Quandu fate questu, pensate à u trafficu İzmir. Izmir cresce è si sviluppa, i nostri citadini si sviluppanu, compranu vitture, ma cuntrullemu u trafficu in una certa misura. Vulemu lascià una cità cù un prublema di trafficu risolta custruendu un sistema ferroviariu. Vogliu ancu ringrazià a cumpagnia Gülermak. Micca per u metro. tramindui Karşıyaka cum'è per compie i prughjetti di u tram di Konak prima di u so tempu è travaglianu cumplettamente avà. Pensu chì metteremu in serviziu stu metro in un tempu più brevi di ciò chì avemu previstu, grazia à e macchine entrate è e tecnulugia aduprate. Sperimenteremu u so orgogliu è a motivazione di serviziu inseme.

Chì ogni locu sia cum'è Izmir
Sottulineendu chì u slogan "Città viva, cità per vive" hè populari in tutta a Turchia, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà dettu: "Questa hè una cità libera. Nimu ùn si mette cun nimu. Tutti s'amanu è si contanu. E persone chì venenu à Izmir diventanu un citadinu di Izmir in 3 anni, micca assai. Sta volta avemu dettu "Ogni locu hè cum'è Izmir". U vede nantu à i cartelloni. Chì ogni locu sia cum'è Izmir; Chì a torcia di a demucrazia brusgia in tutta a Turchia. Lasciate u populu di Turchia vive cum'è volenu ", disse.
Aghjunghjendu à e so parolle chì a so religione hè stata abusata in gran parte in questu Ramadan per via di l'elezzioni, u sindaco Kocaoğlu hà dettu: "Questu ancu deve esse impeditu. Noi, cum'è İzmir, cum'è municipalità, simu stritti da tutti i lati. Ma avemu da marchjà cun fede, cù zero sbagli. Cammineremu ", disse.

U presidente rivoluzionariu
Parlendu à a ceremonia, u sindaco di Narlıdere Abdül Batur hà dettu: "Semu assai entusiasti. Ùn si mette micca in noi. Aziz Mayor hà fattu assai travagliu in 15 anni, ma andrà in a storia cù e seguenti linee: "U presidente chì hà rivoluzionatu u sistema ferroviariu in u trasportu..." Hà purtatu u sistema ferroviariu da 11 km à 179 km. In nome di u populu di Narlıdere, vogliu ringrazià quelli chì anu cuntribuitu. Questu hè un prughjettu assai impurtante per u distrittu chì campemu ".

U sindaco di Balçova, Mehmet Ali Çalkaya, invece, riferenu à e parolle "Avemu magliatu Turchia cù rete di ferru da a testa à i pedi", chì hè stata inclusa in l'Innu di u 10u anniversariu di i fundatori di a Republica, in u so discorsu, hà dettu: "Avemu rilevatu questu troppu tardi, ma hè prufittu per vultà da a perdita. Quandu Aziz Kocaoğlu hè diventatu presidente, hà dettu: "Induve vi turnate da a perdita, u prufittu hè prufittu" è hà pavimentatu İzmir cù rails. Felicitate à Aziz Kocaoğlu per a so lungimiranza ".

Linea di 7.2 chilometri
A reta di u sistema ferroviariu di İzmir, chì righjunghji 180 km, cuntinueghja à cresce. A municipalità metropolitana di İzmir hà cuntrattu Gülermak Ağır Sanayi İnşaat ve Taahhüt A.Ş. cuntrattu hè statu firmatu cù A linea di 4 chilometri serà attraversata cù un "tunnel prufondu" cù una TBM (tunnel buring machine). Grazie à a TBM, chì, da una banda, si separa a petra scavata è a sabbia cù u cinturione trasportatore, è da l'altra parte mette i lastre di cimentu di u tunnel, i pussibuli prublemi di trafficu, vita suciale è infrastruttura chì ponu accade durante a custruzzione. di u tunnel serà minimizatu.

A durata di u travagliu, chì u prezzu di offerta era di 1 billion 27 million TL, hè stata pianificata cum'è 42 mesi. A linea, custituita da 7 stazioni, averà tappe in Balçova, Çağdaş, Dokuz Eylül University Hospital, Facultà di Belle Arti (GSF), Narlıdere, Siteler è infine l'Uffiziu di u Governatore di District.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*