A mostra di foto di l'Eastern Express intitulata "That" Moment hè stata aperta à a stazione di Kars

U Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Ahmet Arslan hà apertu a mostra intitulata Türk Telekom Eastern Express National Photography Competition "That" Moment in Kars Train Station.

Parlendu à l'inaugurazione, Arslan hà dettu chì l'esposizione, chì include 42 opere custituiti da ritratti pigliati nantu à a strada di u trenu Eastern Express, serà aperta ancu in altre pruvince.

Ricordendu chì a prima ferrovia in questa geografia hè stata stallata trà Izmir è Aydın in u 1856, Arslan hà dettu: "Sò passati 162 anni da a stallazione di a prima ferrovia. A ferrovia hà aghjuntu un valore à u nostru paese è a nostra storia in a nostra avventura di un seculu è mezu. "U trenu hè quasi una storia chì simbulizeghja i nostri dulori, gioie, separazioni è riunioni". disse

Enfatizendu chì i treni portavanu suldati, munizioni, veterani durante a Guerra di l'Indipendenza, è speranze è eccitazione per u futuru di u paese durante i ghjorni di pace, Arslan spiegò chì per 162 anni, i treni ùn anu micca solu purtatu a ghjente, ma ancu u destinu è i valori. di u paese.

"Milioni di persone anu ricordi è sogni nantu à l'Eastern Express"

Arslan hà dichjaratu chì l'Eastern Express hè u trenu induve sò stati i periodi più vibranti di a vita culturale turca è induve i ricordi, i sogni è e speranze di milioni di persone sò stati purtati finu à questu ghjornu, è hà dettu: "Semu ringraziati chì avemu avà ghjuntu. à un periodu induve u viaghju chì avemu principiatu cù u trenu neru cuntinueghja cù treni còmode è d'alta veloce. A nostra linea, chì ghjunghje sin'à Kars, chì ùn hè micca toccu da l'anni 1950, hè stata rinnuvata cumplettamente 2-3 anni fà. "Avemu trasfurmatu i nostri treni chì operanu nantu à sta linea in treni più muderni equipati cù a tecnulugia d'oghje". disse.

Dichjarà chì a mostra hè stata aperta dopu à una cumpetizione è chì a participazione in cuncorsi ligati à l'Eastern Express aumenterà in l'anni à vene, Arslan hà dettu: "440 ritratti di 529 artisti sò ghjunti à u cuncorsu di fotografia chì avemu urganizatu. Sò tutti preziosi, ma u ghjuridiu avissi da classificà è mette à qualchissia prima. "In u risultatu di a valutazione di a ghjuria, anu sceltu 3 travaglii per esse esposti, 3 di quali sò stati classificati è 42 di quali anu ricevutu menzione d'onore". disse.

Dopu à i discorsi, u Ministru Arslan hà apertu u Cuncorsu Naziunale di Fotografia Türk Telekom Eastern Express Esattamente "U Momentu" cù u guvernatore di Kars Rahmi Doğan, u sindaco Murtaza Karaçanta, u direttore generale di TCDD Taşımacılık A.Ş. Veysi Kurt è alcuni membri di u protocolu provinciale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*