Costu di a Linea Tram OMÜ: 130 Million TL

A linea di u sistema di ferrovia leggera Samsun ghjunghje à 36,2 km cù a fine di a linea di campus di l'Università Ondokuz Mayıs (OMU). U 130 per centu di l'investimentu di 87 milioni di TL hè statu finitu.

Samsun hà scontru u sistema di ferrovia ligera in 2010. Prima, a linea di 17 km trà u Gar è l'Università hè stata custruita. In u 2016, una linea supplementaria di 14 km hè stata custruita à u distrittu di Tekkeköy, è u tutale hè statu aumentatu à 31 km. U travagliu di custruzzione hè statu iniziatu in 2017 per a linea di u sistema ferroviariu, chì vene à l'entrata di u Campus OMÜ Kurupelit, per entre in u campus. A linea di campus OMU, chì u travagliu di custruzzione cuntinueghja rapidamente, hè ghjunta à a fine. OMU, chì hà unu di i più belli campus in Turchia, hà guadagnatu una nova faccia cù a custruzzione di a linea di u sistema ferroviariu.

"U PROBLEMA DI STUDENTI DI ARRIVARE TARDI À L'ESAMI È E CLASSI SERA EVITATU"

U sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Zihni Şahin, hà dettu chì a custruzzione serà finita prestu, è chì i tramvii cullàranu avà à u campus universitariu cù 11 novi treni da piglià. Esprimendu chì risolveranu u prublema di i studienti in ritaru per l'esami è i corsi, Zihni Şahin hà dettu: "I studienti chì studianu in OMU anu bisognu di trasportu publicu. OMU hè unu di i valori più impurtanti di Samsun. Per chì l'università cuntribuisci à l'educazione in un modu megliu, u prucessu di u sistema ferroviariu di 5 metri cuntinueghja rapidamente. A custruzzione serà finita in pochi mesi. Dopu à l'acquistu di novi treni, elimineremu e lagnanze di trasportu publicu di i studienti. U tramvia passerà in ogni locu da l'internu di u campus, davanti à e facultà è i dormitori. Trovu stu serviziu assai significativu. I studienti si sentiranu sicuri quandu u tram entra in l'università. Sapendu à quale ora ghjunghjeranu i treni, si adattaranu in cunseguenza. Ùn aspittàranu micca chì u minibus si riempia. Ùn viaghjanu micca in u ring in un statu cramped. Cù u sistema ferroviariu, salveremu i studienti da u stress di esse tardi per e classi è esami. Dopu chì u percorsu hè finitu, i nostri studienti venenu in cità quandu volenu è andaranu in a so università quandu volenu senza cambià i so veiculi. Questu farà i studienti assai còmode ", disse.

I STUDENTI SONT SATISFATTI DI A SITUAZIONE

Dichjarà ch'elli avianu da cambià di veiculi per andà in l'università prima, i studienti anu dettu ch'elli eranu assai felici ch'elli ùn perderanu micca u tempu scendendu da u tram è cullà in un altru veiculu dopu chì i treni circulavanu intornu à l'università.

U 87 PERCENTU DI U PROGETTU hè COMPLETU

Sicondu a dichjarazione fatta da a Municipalità Metropolitana, 130 milioni di TL di u costu d'investimentu, chì costarà circa 100 milioni di TL, sò stati spesi, mentre chì 87 per centu di u prugettu hè statu finitu. Nantu à u percorsu bidirezionale, 2 viaducts, 1 tunnel cut-and-cover è 3 passaghji à livellu sò stati fatti, è sò stati stabiliti 6 stazioni di basa di radiu è 3 centri di trasformazione. In u studiu, 140 62 metri cubi di scavi, 53 mila metri cubi di riempimentu è 4 mila metri cubi di casting di cimentu sò stati realizati finu à avà. Inoltre, 600 tunnellate di rebar, 435 tunnellate d'azzaru è 194 pali catenarii sò stati utilizati. Hè destinatu à compie i travaglii di linea in u prugettu à a fini d'aostu. Dopu l'arrivu di 11 novi treni, a linea OMU serà aperta per u trasportu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*