Arslan: "Avemu ricreatu u clima di primavera in l'era di Atatürk nantu à e Ferrovie"

Urganizata per a prima volta sottu l'auspici di u Ministeru di Trasportu, Affari Marittimi è Comunicazioni, a "Cerimonia è Esposizione Naziunale di Premiazione di Fotografie Naziunale di Türk Telekom Eastern Express" hè stata tenuta à l'Hotel Ankara u luni, 11 June 2018, cù a participazione di U Ministru di l'UDH Ahmet Arslan.

In più di u Ministru Arslan, u Sottosegretariu UDHB Suat Hayri Aka, i Sottosecretarii Diputati di UDHB Orhan Birdal è Galip Zerey, Direttore Generale di TCDD İsa Apaydın, Bilgin Recep Bekem, Direttore Generale Diputatu di Regulamentu Ferroviariu è TCDD Tasimacilik A.Ş. U General Manager Veysi Kurt hà assistitu.

Arslan: "Avemu ricreatu u clima di primavera in l'era di Atatürk nantu à e Ferrovie"

Parlendu à a ceremonia, u Ministru di l'UDH Ahmet Arslan hà dichjaratu chì e ferrovie riflettenu a storia di u destinu di stu paese, i dulori, e gioia, a separazione è a riunione di l'ultimi seculi 1,5, è hà dettu chì i treni anu purtatu micca solu carichi è passageri, ma ancu valori. chì assicurendu unità è sulidarità per 162 anni.

Dichjarà chì i suldati è munizioni sò stati trasportati in trenu durante i ghjorni di a Guerra di l'Indipendenza, è speranze è eccisioni per u futuru di u paese durante i ghjorni di pace, Arslan hà dettu chì i citadini chì anu lasciatu u so paese è migratu à Istanbul viaghjanu à i so sogni. treni.

Dichjarà chì l'Eastern Express seguita ancu i valori materiali è spirituali di u patrimoniu culturale turcu, Arslan hà cuntinuatu cusì:

"Orientale Express; Offre un avvenimentu chì coincide cù a nova faccia è a nova visione di Turchia ".

"Si mette à ricurdà a nostra storia, a nostra cultura è i nostri belli paesi è cità chì si sparghjenu in Anatolia cum'è una perla. Passa 24 ore nantu à a strada per revelà e bellezze di u nostru paese in tutte e quattru stagioni. Offre un avvenimentu chì coincide cù a nova faccia è a nova visione di e ferrovie, è in più, cù a nova faccia è a nova visione di Turchia, sia à i nostri citadini sia à i nostri invitati chì venenu da l'esternu.

Arslan hà parlatu di i sforzi per elevà e ferrovie, è hà dichjaratu chì anu recreatu l'atmosfera di primavera di u tempu d'Atatürk nantu à e ferrovie, è chì anu coperto una grande distanza per ricuperà quella magnifica eccitazione.

Dichjarà chì l'Eastern Express una volta inutilizatu hà accoltu 270 mila persone in un annu, Arslan hà dettu chì u numeru di persone chì viaghjanu in l'Eastern Express hà righjuntu 5 in i 170 mesi di questu annu.

Dichjarà chì animanu e stazioni cù attività artistiche, Arslan hà nutatu chì investenu da una banda è rinfurzà a cunnessione di e ferrovie cù a vita da l'altru.

"Videmu i fotografi cum'è ambasciatori di publicità vuluntarii"

Enfatizendu chì 440 fotografi anu participatu à a cumpetizione cù 529 ritratti, Arslan hà dettu, "36 di sti ritratti sò stati scelti per esse esposti à a stazione di Kars u marcuri, è più tardi à a stazione di Ankara, cù e fotografie premiate". disse.

Dichjarà chì volenu u sviluppu di a fotografia ferroviaria in Turchia è à l'esteru, Arslan hà dettu: "Vi vedemu cum'è ambasciatori di publicità voluntarii di e nostre ferrovie è di u nostru paese. Una fotografia quadrata chì porta u mumentu chì vivemu in u futuru è l'immortalizeghja pò dì qualchì volta ciò chì migliaia di pagine di testu ùn ponu spiegà ". hà fattu a so valutazione.

"U 95 per centu di e linee ferroviarie sò state rinnuvate"

Nutendu chì u 95 per centu di e linee ferroviarie esistenti sò state rinnuvate è u travagliu nantu à a parte restante serà finitu in 1-2 anni, Arslan hà dettu chì l'espresso Ankara-Polatlı hà cuminciatu à serve da oghje.

Rimarchendu chì l'edificiu è u museu utilizatu cum'è a residenza è a sede di Atatürk è a storica stazione di Ankara cuntinueghjanu à serve com'è una parte di a cultura è i valori, Arslan hà dettu: "Ancu s'è certi persone pruvate à creà percepzioni sbagliate nantu à l'infurmazioni falsi... Storia , a cultura è a storia appartenenu à tutti noi. Cum'è tutti avemu u dirittu di esse fieru, hè u nostru duvere di prutege è sustene. Semu cuscenti di stu duvere ". utilizatu l'espressioni.

Apaydın: "U nostru patrimoniu storicu è culturale, stazioni è stazioni ùn sò micca scurdati"

Direttore Generale TCDD İsa Apaydın In u so discorsu à a ceremonia, hà dettu chì cù u sustegnu di u nostru guvernu, i prughjetti di ferrovia d'alta è di alta velocità chì aumentanu u prestigiu di u nostru paese sò stati realizati, è chì i viaghji dulurosi sò stati rimpiazzati da viaghji còmode è piacevuli. cù a mudernizazione di i veiculi rimorchiati è rimorchiati da rinnuvà 10.620 km di ferrovie finu à avà.

Esprimendu chì i nostri stazioni è stazioni di u patrimoniu storicu è culturale ùn sò micca scurdati ancu, Apaydın hà dettu: "I nostri treni veloci, sicuri è còmode si integranu cù e stazioni è stazioni storiche chì avemu restauratu, è sò lochi indispensabili per l'artisti è e figure letterarie, induve filmi indimenticabili. sò sparati, trasformati in un pianu.

E bellezze uniche di a geografia anatolica in tutte e stagioni affascinanu i nostri passageri chì fighjanu attraversu a finestra di u trenu cù a luna è e stelle, è ispiranu i nostri artisti è pueti. disse.

Dichjarà chì in l'ultimi anni, i passageri di tutte l'età è di statuti differenti, in particulare l'artisti, anu dimustratu un grande interessu per l'Eastern Express operatu trà Ankara è Kars, Apaydın hà dettu: "E foto scattate in e stazioni trà Ankara è Kars è in u trenu sò nutizie à i nostri televisioni è decorate e prime pagine di ghjurnali è riviste ". hà nutatu.

Direttore Generale TCDD İsa Apaydın"Vogliu ringrazià tutti i nostri artisti chì anu participatu à u Concursu Naziunale di Fotografia di l'Eastern Express, chì hè statu tenutu per a prima volta cù l'istruzzioni è u patronu di u nostru Ministru, è felicità i nostri artisti chì saranu premiati è desideranu. li bona furtuna ". disse.

Kurt: "U trenu hè in u centru di a vita".

TCDD Transportation Inc. U General Manager Veysi Kurt, invece, hà dichjaratu chì u trenu ùn hè statu vistu solu cum'è un mezzu di trasportu dapoi u so esordiu nantu à u palcuscenicu di a storia, è hà dichjaratu chì, mentre trasfurmava u tessulu ecunomicu, suciale è culturale di ogni locu chì ghjunghje. , hè in u centru stessu di a vita di e persone è ispira assai rami di l'arti da a literatura à a fotografia.

Dopu à i discorsi, i premii sò stati dati à i vincitori di u cuncorsu.

Per Lista di Notificazione di Risultu Cliccate Quì

Per vede tutte e foto premiate Cliccate Quì

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*