Trabzon Metropolitan hè asfaltatu cù 5 squadre diverse

A Municipalità Metropolitana di Trabzon cuntinueghja i so travaglii di asfaltamentu stradale in ogni parte di a cità senza pausa. In cunfurmità cù l'obiettivu di mette 2018 mila tunnellate di asfaltu per 400, cuntinueghja i so travaglii di asfaltamentu cù 5 squadre diverse in tutta a cità. A Municipalità Metropolitana travaglia ancu assai per eliminà e carenze di l'infrastruttura in i distretti è i quartieri.

Un totale di 1250 metri di strada hè stata mudernizata versendu 1250 tunnellate di asfaltu in Akpınar District di Köprübaşı è 2 tunnellate di asfaltu in Çifte Köprü è Gündoğan Districts. U sindaco di Köprübaşı Ahmet Tekke hà accumpagnatu u travagliu. A colata di asfaltu continuerà cù l'asfaltatura in u District di Güneşli.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Trabzon, Orhan Fevzi Gümrükçüoğlu, hà dichjaratu chì i so squadre travaglianu à piena capacità per risolve ogni prublema stradale in ogni parte di Trabzon è hà dettu: "Continuemu i nostri travaglii stradali in i nostri quartieri in u quadru di un certu prugramma. Modernizemu e nostre strade di quartiere in u quadru di stu prugramma è l'offremu à u serviziu di i nostri cuncittadini. Avemu stabilitu un scopu di 2018 mila tunnellate d'asfaltu per u 400, ùn avemu micca alluntanatu da questu scopu è andemu avanti nantu à sta strada mettendu l'asfaltu chì pruduciamu in e nostre strutture in i nostri quartieri. Invece di fà un travagliu pruvisoriu, travagliemu meticulosamente per creà strade di qualità chì serviranu à i nostri citadini per parechji anni. "In questu modu, evitemu i rifiuti è miramu à i nostri citadini per riceve un serviziu di qualità".

U sindaco di u distrettu di Köprübaşı, Orhan Erdoğan, hà dettu: "I travaglii di asfaltu è cimentu di a Municipalità Metropolitana cuntinueghjanu à piena velocità. "Vogliu ringrazià u nostru sindaco di a municipalità metropolitana Orhan Fevzi Gümrükçüoğlu, u nostru sindaco di distrittu, u nostru presidente di l'urganizazione è tutti i nostri impiegati chì anu cuntribuitu à questi studii", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*