Uysal: "Sancaktepe svilupperà ancu di più cù prughjetti YHT è Metro Line"

Mevlüt Uysal hà dettu chì Sancaktepe si svilupperà ulteriormente cù i novi prughjetti di treni d'alta velocità è di linea di metro.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Istanbul, Mevlüt Uysal, hà scontru cù a ghjente di Sancaktepe. Hà fattu una seria di visite in Sancaktepe. Uysal, chì hà cuminciatu prima cù una visita di paziente, dopu scontru cù i citadini in i carrughji è i viali. sohbet è ascoltava e so lagnanze è dumande. Dopu avè visitatu una fabbrica è scontru cù i travagliadori, Uysal hà scontru cù l'affari in u Complex Necmettin Erbakan.

SANCAKTEPE DIVENTARÀ UNA ETÀ IN TRASPORTU
Indirizzendu i citadini in Sancaktepe, Uysal hà datu infurmazioni nantu à l'investimenti da fà in u distrittu. Dichjarà chì i servizii impurtanti seranu furniti in particulare in u trasportu, Uysal hà dettu, "Sancaktepe si svilupperà ulteriormente cù novi prughjetti d'investimentu. U trafficu in a regione hè statu assai alleviatu cù e strade di cunnessione chì portanu à u Yavuz Sultan Selim Bridge (YSS) chì passanu quì. Inoltre, a linea di metro è di Trenu d'Alta Velocità à u Ponte YSS passerà per Sancaktepe, è a linea Üsküdar-Ümraniye serà allargata à Sancaktepe, è questu locu salta in una nova era in u trasportu. Inoltre, unu di i Giardini di a Nazione annunziatu da u nostru presidente serà custruitu in Sancaktepe. Partaremu i dettagli di u prugettu cù a municipalità di Sancaktepe è l'istituzioni cunnesse dopu chì u prugettu hè finitu.

OGGI FACEMU PROGETTI IN U MONDU
Dichjarà chì a Turchia cuntinueghja à sviluppà, Uysal hà dettu: "Durante anni, ci anu ingannatu dicendu: "I turchi sò pigri, ùn travaglianu micca". Quandu guardemu è fighjemu u mondu, i Turchi sò senza dubbitu trà e nazioni più travagliate. In questu modu, Turchia hè diventata un paese chì pò firmà prughjetti in u mondu. Per esempiu, cù u prughjettu di u 3rd Airport, custruemu u più grande aeroportu di u mondu. "Avemu guidatu l'investimenti chì facenu a Turchia fiera cù assai più prughjetti", disse.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*