4 mila 5 chilometri di strade sò stati asfaltati in 200 anni in Mersin

L'iniziativa di serviziu di a Municipalità Metropolitana di Mersin in quantu à u trasportu è l'infrastruttura di Mersin in l'ultimi quattru anni hè impressiunanti. U ventu di trasfurmazioni è di sviluppu in u trasportu chì hà cuminciatu in tuttu Mersin cuntinueghja senza sospensione.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Mersin, Burhanettin Kocamaz, chì hà dettu "Ùn ci sarà micca quartieri o paesi inaccessibili in Mersin" quandu hà pigliatu u so postu u 30 di marzu di u 2014, mantene a so prumessa. A Municipalità Metropolitana, chì hà trasfurmatu rapidamente u trasportu di Mersin, realizandu un studiu di sviluppu pianificatu, hà asfaltatu a reta stradale di 4 chilometri di Mersin in un cortu periodu di 3 anni è 5 mesi.

E strade è i cori sò stati custruiti

A Municipalità Metropolitana, chì cunnetta e strade è i cori asfaltendu e strade secundarie, strade di giardinu, è strade di quartiere chì culliganu i distretti, chì sò impurtanti per i citadini, hà versatu un totale di 4 mila 1 km d'asfaltu, cumprese u 2 è u 5. rivestimentu asfaltatu superficia è asfaltu caldu, in Mersin in anni 200. Hà avutu u nome di u serviziu scrittu in ogni strada è strada di a cità.

A vita hà scontru cun cunfortu in a cità, induve una grande trasfurmazioni hè stata sperimentata cù prughjetti implementati in parechji spazii da u trasportu à l'infrastruttura, da a superstruttura à u paisaghju. Grâce à la municipalité métropolitaine, qui réunissait les routes définies comme « le lieu commun de l'humanité » avec l'asphalte, la réseau routière de Mersin était saturée et il ne restait que des travaux de maintenance et de réparation.

Facilità d'accessu per tutti

A Municipalità Metropolitana ùn si scurdanu di i privati ​​in i so servizii. Facendu Mersin più vivibile per ogni citadinu cù i prughjetti chì hà implementatu, a Municipalità Metropolitana stabilisce una cità esemplare rendendu strade, asfaltate è pavimenti adatti à l'usu di i privati. A Municipalità Metropolitana, chì s'impegna à eliminà tutte e barriere fisiche è mentali è furnisce a libertà di viaghju à ogni citadinu in Mersin, hà stallatu 20 mila m2 di superfici tattili per i privati ​​finu à avà.

62 km di strada nova aperta

A Municipalità Metropolitana, chì crea rotte facilmente accessibili per i citadini aprendu novi strade di cunnessione à i paesi chì ùn anu mai scontru l'asfaltu in a so storia è chì e strade sò cum'è camini, hà apertu 62 km di strade novi finu à avà. In più di e strade novi, a Municipalità Metropolitana cuntinueghja i so travaglii di pavimentazione, chì sò utilizati da i citadini è hè estremamente impurtante per l'estetica di a cità, senza interruzzione, è hà realizatu finu à avà 776 mila 339,20 m2 di pavimenti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*