Ufficiale di trasportu-Sen Capu di filiale Atilla Demirtunç Renova a fiducia

Atilla Demirtunç hè statu rielettu cum'è presidente in a 3a Assemblea Generale Ordinaria di l'Ufficiale di Trasportu-Sen Ankara Branch No 2.

Atilla Demirtunç hè statu rielettu cum'è presidente in a 3a Assemblea Generale Ordinaria di l'Ufficiale di Trasportu-Sen Ankara 2 Branches. U presidente di l'Ufficiale di Trasportu-Sen Can Cankesen, Vice Presidenti, capi di filiera è membri anu assistitu à l'assemblea generale tenuta in a Sala di Conferenza TCDD.

Parlendu à l'assemblea generale, Cankesen hà dettu: "Oghje, facemu una bella assemblea generale in un ambiente amichevule è fraternu. I nostri sforzi sò illimitati in i cunsiglii di u persunale publicu, i tavulini di negoziazione cullettiva, in tutte l'istituzioni è i cunsiglii per difende i diritti di i travagliadori di u trasportu. Chì a nostra elezzione sia auspiciosa ", disse. Dichjarà chì l'Ufficiale di Trasportu-Sen hè a voce è u rapprisentante di l'impiegati di u ramu di serviziu, Cankesen hà dichjaratu chì l'Ufficiale di Trasportu-Sen hè un sindicatu chì si trova à u latu di u dirittu è contr'à l'inghjustizie. Nutendu chì Transportation Memur-Sen aumenta u numeru di i so membri ghjornu per ghjornu cù u so travagliu successu, Cankesen hà ringraziatu tutti i rami chì luttano per mantene a bandiera di Transportation Memur-Sen sempre volante à a cima è enfatizatu chì u numeru di membri superava decine di millaie. cù u travagliu successu di e so urganisazione.

Erkan Güler, Capu di Ankara No. 1 Branch, Yaşar Sırakaya, Capu di Ankara No. 2 Branch, Mustafa Tamtam, Capu di Istanbul No. 1 Branch, membri di u cunsigliu di filiale è delegati anu assistitu à l'elezzioni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*