U 3u Sistema di Trasportu Pùblicu di l'Aeroportu serà messu in serviziu in 2020

U Ministru di Trasportu è Infrastruttura Mehmet Cahit Turhan hà dichjaratu chì i sistemi di trasportu publicu versu u Novu Aeroportu seranu aperti versu a fine di u 2020.

Mehmet Cahit Turhan, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, chì hà esaminatu u latu europeu di a custruzzione di l'autostrada di u Marmara di u Nordu, hà datu infurmazioni nantu à u prublema di u trasportu à u novu aeroportu cù u trasportu publicu.

Turhan hà indicatu chì quandu u prughjettu di l'Aeroportu, chì aghjunghjera valore à Istanbul, hè messu in serviziu, i prublemi è e difficultà sperimentate in u trasportu aereu seranu eliminati in grande misura, è hà dettu chì i servizii impurtanti seranu furniti in viaghji domestici è internaziunali. . Turhan, u travagliu di custruzzione di i nostri dui prughjetti impurtanti in quantu à i sistemi di trasportu publicu à u novu aeroportu di Istanbul cuntinueghja. Questi sistemi sò un sistema di metro chì hè di circa 37 chilometri da Hasdal, Gayrettepe à u terzu aeroportu è include ottu stazioni. HalkalıU sistema di trasportu publicu, chì hè longu 22 chilometri è include sei stazioni, chì furnisce a cunnessione da Istanbul à u terzu aeroportu, serà messu in serviziu versu a fine di u 2020 ". disse.

U novu aeroportu, chì si trova à 15 minuti da Taksim, serà cunnessu cù l'Autostrada di u Marmara di u Nordu è u Ponte Yavuz Sultan Selim in u trasportu stradale. Cum'è un sistema ferroviariu, finisce à a stazione di trasferimentu in l'aeroportu cù u Trenu d'Alta Velocità.

U terminal serà cunnessu à Taksim via u sistema ferroviariu. Stu sistema ferroviariu passerà ancu per a strada di a vechja linea ferroviaria. Cusì, u trasportu serà furnitu da tutte e regioni di Istanbul via trasportu publicu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*