Linea Guzeloba-Gursu, prevista per anni, hà iniziatu a spedizione

A Municipalità Metropolitana di Antalya cuntinueghja à creà nuove linee per aumentà a satisfaczione di i citadini in u trasportu publicu. In questu cuntestu, a linea KL21, chì furnisce u trasportu trà u District di Güzeloba Çamlık è Gürsu, hà iniziatu à operare. I residenti di Çamlık, chì aspettanu stu serviziu dapoi anni, anu ringraziatu u sindaco Türel cun applausi.

U Dipartimentu di a Pianificazione di u Trasportu è u Sistema Ferroviariu di a Municipalità Metropolitana di Antalya cuntinueghja à aghjunghje novi linee à a so reta di trasportu per furnisce un serviziu di trasportu publicu sicuru, còmode è ininterrottu à i citadini. Per riduce a densità di trafficu in a cità è accurtà u tempu d'attesa à e tappe, u trasportu publicu hè rinfurzatu cù novi linee.

Gürsu - Güzeloba fusioni

A Municipalità Metropolitana hà recentemente messu in serviziu a linea KL21, chì unisce u distrittu di Muratpaşa Güzeloba Çamlık District è Gürsu. I citadini sò stati accolti cun grande gioia da l'iniziu di i servizii di trasportu regulare, chì i residenti di u quartieru bramavanu dapoi un bellu pezzu. I residenti di Çamlık anu ringraziatu u serviziu di a Municipalità Metropolitana cun applausi. A linea KL20, chì opera ogni 30 minuti durante l'ore di punta è ogni 21 minuti durante l'ora normale, furnisce u trasportu trà Gürsu-Uncalı-Meltem-Konyaaltı Caddesi-Işıklar-Muratpaşa Municipality -Altıntaş-Çamlık quartiere.

I ghjorni ansiosi è paura sò finiti

Neşe Saltık, chì vive in Çamlık dapoi 20 anni, hà dichjaratu chì u serviziu di trasportu à u so quartiere li hà fattu assai felici è hà dettu: "I ghjorni ansiosi è timorosi sò avà daretu à noi.

Perchè eramu tantu imbarazzati prima. A mo figliola travaglia in un centru cummerciale in u centru di a cità è lascia u travagliu à 23.00:XNUMX. Ùn pudia truvà un autobus. Ùn avemu mancu una vittura. Eiu scendeva à Güzeloba è andava à piglià ellu à mezanotte. Avemu campatu in ansietà ogni ghjornu in cundizioni difficili. "Vulemu ringrazià u sindaco di a municipalità metropolitana Menderes Türel per u so interessu è u so serviziu", disse.

Un autobus passa davanti à a nostra casa

U residente di u vicinatu Ali Tayyip hà dettu ch'elli eranu felici chì e so richieste di autobus sò state accolte immediatamente è hà dettu: "Dopu chì avemu trasmessu a nostra situazione à u Dipartimentu di Trasportu di a Municipalità Metropolitana, u persunale autorizatu hè ghjuntu subitu quì è hà pigliatu cura di noi. Ascoltavanu e nostre mancanze è dumande è cumpiendu e prumesse chì ci anu fattu à a lettera. I nostri invitati chì venenu cù l'autobus scenderianu à e fermate fora di u nostru quartiere, è li pigliamu cù a nostra vittura. Avà l'autobus passa davanti à a nostra casa. Avà avemu a pussibilità di andà in Konyaaltı. "Che Diu benedica u nostru presidente", disse.

Andemu à travaglià più faciule

Mustafa Ötkünoğlu hà dettu chì grazia à i novi voli, i citadini di u vicinatu ponu avà andà à travaglià più facilmente. Ötkünoğlu hà dettu: "Cum'è residenti di u quartiere, vi ringraziemu assai. "Da dumenica 8 di lugliu, u nostru trasportu hà cuminciatu à travaglià assai bè, l'autobus operanu regularmente", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*