U ponte Kahramanmaraş Önsen accurtà l'accessu à i quartieri occidentali

U ponte Kahramanmaraş Önsen accurtà l'accessu à i quartieri occidentali
U ponte Kahramanmaraş Önsen accurtà l'accessu à i quartieri occidentali

U sindaco di a municipalità metropolitana di Kahramanmaraş, Fatih Mehmet Erkoç, hà esaminatu i travaglii di u ponte Önsen, chì cuntinueghjanu in u scopu di i travaglii di custruzzione è di riparazione di strade di a municipalità metropolitana di Kahramanmaraş.

U presidente Erkoç, chì hà esaminatu l'opere di u ponte chì uniranu a regione chjamata quartieri occidentali è u distrittu di Onikisubat, inseme cù u deputatu di u Partitu AK Kahramanmaraş İmran Kılıç, hà dettu chì stanu prova à fà di Kahramanmaraş una cità esemplare in u trasportu.

U LAVORO DI RIEMPIMENTU CONTINUA

Rimarchendu chì l'infrastruttura di l'opere di u ponte chì cunnessa i Distretti Occidentali à u distrittu Onikisubat è u centru di a cità cuntinueghja, u sindaco Erkoç hà dettu: "Attualmente, simu nantu à a strada corta chì cunnetta a cità da Hacımustafa à Kaledere Çokran, chì chjamemu. Centru Kahramanmaraş è i nostri quartieri occidentali, à u sudu di a nostra cità. Quì, i nostri travaglii di riempimentu sò ghjunti à un studiu assai impurtante. Quì, avemu un travagliu di riempimentu di circa 50 metri di larghezza è 1 metru di altu. Avemu fattu una parte di u pavimentu di a strada è cuntinuemu à fà.

Quì compiemu i travaglii di riempimentu è poi cuminciaremu a custruzzione di u ponte. Perchè avemu bisognu di custruisce a strada prima per i materiali di u ponte per ghjunghje quì. Un travagliu intensu hè statu fattu in questu spaziu dapoi mesi. Siccomu u tarrenu ùn era micca adattatu quì, avemu passatu stu locu cù una petra densa è roccia. Spergu chì, quandu custruimu stu locu, averemu purtatu u nostru distrittu Onikisubat più vicinu à i quartieri di almenu 10 chilometri. A strada da Ağcalı Junction à Önsen quì hè di 4.5 chilometri, invece, hè di circa 15 chilometri. Per quessa, serà scurciatu da 10 mila 500 metri. Speremu di compie stu locu è apre u trafficu à a fine di l'annu ", disse.

CUSTRUIAmu UNA CITTA NOVA

U presidente Erkoç hà dichjaratu chì circa 30 mila persone campanu in a regione Önsen: "Avemu circa 30 mila abitanti in questa regione. Stabbilimu una cità in a regione Önsen. Piani, prughjetti, tuttu hè finitu. I nostri discorsi cù TOKİ cuntinueghjanu. In a prima tappa, ci hè un prughjettu di 2 11 residenze. A distanza trà a zona residenziale è u centru di a cità serà di circa 4,5 chilometri. Questa hè una distanza assai corta. Perchè a distanza trà Ağcalı Junction è Önsen Road hè di 10 chilometri, è l'altru puntu hè di circa 13 chilometri. Questu hè ancu una distanza vicinu perchè Kilavuzlu è u centru di a cità sò à XNUMX chilometri. Speremu, purteremu sta regione à a cità. Quì, una nova cità si alzarà nantu à e colline sempreverdi di Önsen, dendu una grande impurtanza à i terreni agriculi. Dicemu bona furtuna. Cù questi sforzi, speru chì Kahramanmaraş serà una pruvincia esemplare in termini di trasportu ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*