U trafficu di l'Inner City d'Istanbul hà da alleviare significativamente à a fine di questu annu

Cahit Turhan
Foto: Ministeru di i Trasporti

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Cahit Turhan hà dettu: "U trafficu (autostrada di Istanbul North Marmara) chì vene da l'est di Istanbul, Reşadiye Junction è Çamlık Junction, di novu Kurtköy Junction, Odayeri è Mahmutbey Junction à l'ouest, Tayakadin è Yassıören Junction, chì vulemu. per apre u 29 d'ottobre, servenu in l'infrastruttura di trasportu esistenti di Istanbul, seranu integrate cù rotte. Avemu pensatu à integrà Çatalcayı è Gebze in stu sistema versu a fine di l'annu ". hà datu l'infurmazioni.

Turhan hà visitatu u situ di custruzzione di Tayakadin in u latu europeu di a custruzzione di l'autostrada di Istanbul Northern Marmara è hà ricevutu informazioni da l'autorità.

Fendu una dichjarazione à i ghjurnalisti in quantu à u puntu ghjuntu in l'opere, Turhan hà dettu chì cù u prugettu, anu u scopu di risolve i prublemi sperimentati in u trasportu di a cità di Istanbul, di furnisce un trasportu còmode, còmode, sicuru è ecunomicu è di serve l'infrastruttura di trasportu in relazione. à i novi spazii di sviluppu di Istanbul.

Dichjarà chì u prughjettu parterà da a Junction Kınalı à l'ouest di Istanbul è si integrerà cù l'Autostrada TEM à l'Akyazı Junction à l'est di Adapazarı, Turhan hà dettu:

"Questa sezione custituisce l'autostrada cù una capacità di 26 corsie, chì furnisce u trasportu autostradale di u Terzu Aeroportu d'Istanbul, cunnessione in a cità di Istanbul, è include 4 junctions chì furnisceranu u trasportu à l'Istanbul Grand Airport.

Stu prughjettu integrarà ancu u muvimentu di u trafficu in i stabilimenti orientali di Istanbul cù altri sistemi di infrastruttura di trasportu. Vale à dì, u trafficu chì vene da l'est di Istanbul serà integratu cù a Junction Reşadiye è Çamlık Junction, dinò Kurtköy Junction, Odayeri è Mahmutbey Junction à punente, Tayakadin è Yassıören Junction chì vulemu apre u 29 d'ottobre, è e strade chì serve. in l'infrastruttura di trasportu esistente di Istanbul. Avemu pensatu à integrà Çatalca è Gebze in stu sistema versu a fine di l'annu ".

Cahit Turhan hà rimarcatu chì u prugettu alleviarà a densità di trafficu in a cità di Istanbul, è hà dichjaratu chì stu prughjettu servirà cum'è 2 × 4 corsie in parti di a cità fora di u Grand Airport di Istanbul.

Parlendu di l'altri benefici chì u prughjettu furnisce in più di facilità u trafficu di Istanbul in a cità, Turhan hà dettu chì u transitu, u trafficu regiunale è internaziunale chì deve passà per Istanbul pò ancu cuntribuisce à u trasportu di a cità senza entre in a cità. a cità, in modu sicuru è còmode, senza pruvucà u rumore è a contaminazione di l'aria è senza disturbà a ghjente di Istanbul.

"Avemu alleviatu significativamente u trafficu urbanu in Istanbul à a fine di questu annu".

Ricordendu chì u Prughjettu di l'Autostrada di l'Autostrada Marmara di u Nordu di Istanbul hà da ghjunghje à un totale di 7 sezioni, Turhan hà datu l'infurmazioni seguenti:

"Avemu messu a terza parte di questu in serviziu trà e cunnessione Odayeri Kurtköy, Mahmutbey è Çamlık è Yavuz Sultan Selim Bridge in l'ultimi anni. Avà apremu e sezioni restante di u stadiu. A quarta sezione, vale à dì a cunnessione di u portu di Kurtköy-Dilovası è a cunnessione di u portu, è u Sevindikli Junction trà l'Izmit Northern Crossing, hè stata aperta quist'annu per serve u trafficu chì vene da l'est à Istanbul, trà Izmit-Gebze, Gebze-Kurtköy, Kurtköy- U ponte di Ümraniye è Fatih Sultan Mehmet.Alleveremu ancu significativamente u sistema di trasportu, vale à dì l'autostrada TEM, chì serve più di capacità.

In u punente, u nostru sistema di l'autostrada, chì hè sempre travagliatu nantu à a capacità trà Fatih Sultan Mehmet Bridge, Mahmutbey Junction, Çatalca-Silivri, serà allevatu cù a seconda seccione è a sezione Çatalca di a prima sezione, chì metteremu in serviziu à a fine di questu annu. À a fine di questu annu, averemu alleviatu significativamente u trafficu urbanu in Istanbul ".

U Ministru Turhan hà dichjaratu chì quandu e sezioni in Çatalca è Sevindikli Junction di u distrittu di Körfez in u nordu di Izmit sò state messe in serviziu, a densità di trafficu à l'entrate è à l'uscita di Istanbul è parti di a cità serà alleviata significativamente.

Rimarchendu chì tutti quelli chì intraprendenu stu travagliu travaglianu diligentemente, Turhan hà indicatu chì anu u scopu di purtà tuttu u Prughjettu di l'Autostrada di l'Autostrada Marmara di Istanbul Nordu in Turchia u più prestu pussibule.

"Quandu u prughjettu di l'aeroportu hè messu in serviziu, i prublemi è e difficultà sperimentate in u trasportu aereu seranu eliminati in larga misura".

Turhan hà dichjaratu chì a cunnessione Habipler-Hasdal, chì hè chjamata a 7a sezione di u prugettu, hà ancu un rolu impurtante in u trafficu urbanu di Istanbul è hà cuntinuatu cusì:

"Questa sezione parterà da Başakşehir Junction in Istanbul è passerà sottu à u quartiere di Gazi in Habipler Junction è u distrittu di Gaziosmanpaşa cun un tunnel di 3,5 chilometri è cunnette à Hasdal Junction. U nostru travagliu in questu settore cuntinueghja à un ritmu rapidu. Avemu pensatu à apre u trafficu di novu à a mità di l'estiu l'annu prossimu.

Stu locu servirà cum'è una infrastruttura di trasportu chì pò facilmente trasportà 2 mila trafficu per ghjornu, cù 4 × 200 corsie, à a sezione trà Mahmutbey West Junction è Fatih Sultan Mehmet Bridge, chì porta u trafficu più pesante in a cità di Istanbul. Quandu tutti sti prughjetti sò messi in serviziu passu à passu, daranu cuntributi significativi à u serviziu di trasportu di ogni ghjornu di i nostri citadini chì vivenu in Istanbul. I nostri citadini chì venenu da fora di Istanbul prufittàranu ancu di servizii di trasportu chì sò più còmode, convenienti, ecunomichi è in pocu tempu ".

Turhan hà rimarcatu chì quandu u prughjettu di l'Aeroportu, chì aghjunghjera valore à Istanbul, hè messu in serviziu, i prublemi è e difficultà sperimentate in u trasportu aereu seranu eliminati in gran parte, è hà dettu chì i servizii impurtanti seranu furniti in viaghji naziunali è internaziunali. .

Turhan hà dichjaratu chì ci sarà l'uppurtunità di prufittà di sta opportunità in u campu di slots, chì ùn pò micca esse datu à l'aviò chì volenu sbarcà in l'aeroportu di Atatürk per via di capacità insufficiente, è chì sta situazione furnisce cunnessione cù più paesi è compagnie aeree. .

Enfatizendu chì parechje persone sò impiegate durante a custruzzione è l'operazione di i prughjetti, Turhan hà cunclusu u so discorsu cusì:

"In più di i benefici ecunomichi chì questi servizii furniscenu, facenu ancu cuntributi significativi à l'impieghi. I travaglii di custruzzione di 2 prughjetti impurtanti in quantu à i sistemi di trasportu publicu à u Novu Aeroportu di Istanbul cuntinueghjanu. Sti sistemi; Un sistema di metro cù una lunghezza di circa 3 chilometri è 37 stazioni da Hasdal Gayrettepe à u 8u Aeroportu, è HalkalıHè un sistema di trasportu publicu cù una lunghezza di 3 chilometri è 22 stazioni, chì furnisce a cunnessione da Istanbul à u 6u Aeroportu.

Questi sistemi seranu ancu messi in serviziu versu a fine di u 2020, ma finu à chì questi sò stati messi in serviziu, furniremu un serviziu abbastanza senza alcunu prublema, furnisce i veiculi di trasportu necessarii inseme cù i nostri sistemi di trasportu cù l'aeroportu, i servizii di strada esistenti è novi. ."

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*