Accident di trenu chì ci ferisce

In u risultatu di l'abbattimentu di u terrenu annantu à u culvert in Sarılar Mahallesi di u distrettu di Çorlu di Tekirdağ, induve u disastru accidentu di u trenu hè accadutu, i vagoni anu deragliatu è sbulicatu, hè accadutu un accidente di trenu chì hà suffocatu u nostru paese è ci hà brusgiatu. Vogliu a misericordia di Diu à quelli chì anu ricevutu a misericòrdia di Diu in l'accidentu, è e mo condolenze à i so parenti. L'indurimentu di a terra di e ferrovie in i zoni di sfondate deve esse fatta da fà resistenti à quattru stagioni è u so cuntrollu deve esse esaminatu è appruvatu da l'esperti.

U fattu chì e situazioni cum'è sfondate sò spessu in e strade di e ferrovie, i cuntrolli nantu à i rails sò realizati regularmente solu da i travagliadori TCDD chì facenu stu travagliu. Tuttavia, ci sò attualmente 59 guardiani stradali in u corpu di e Ferrovie Statali in Turchia. U persunale novu ùn hè micca reclutatu per rimpiazzà u guardianu ritiratu. Avemu cunsigliatu per aumentà u numeru di Road Watchers quantu necessariu.

Per risponde à sta necessità di persunale, a necessità di riapertura di i Licei Prufessiunale Ferroviari è di mette in serviziu urgente hè apparsa una volta di più. Hè essenziale per dà più impurtanza à a Facultà di Sistemi Ferroviari è Scole Professionali.

Hè ancu sbagliatu chì tali accidenti discrediti i Ferroviari

Saria sbagliatu di vede stu accidente solu cum'è un disastru causatu da e cundizioni naturali. Tuttavia, ùn hè micca accettabile dà impurtanza à e linee di Trenu d'Alta Velocità è ignurà u viaghju di trenu normale. L'indicazione di questu era u posponimentu di u travagliu di mantenimentu è di riparazione in questa linea. L'offerta hè stata annullata perchè ùn ci era micca un ordine d'appropriazione.

Vulemu a misericordia di Diu nantu à i nostri citadini chì anu persu a so vita è vulemu una ricuperazione rapida à i feriti.

Noi, cum'è sindicatu, avemu sempre dettu chì u Statu deve esse u Manager, Operatore è Controller di tutte l'istituzioni.

Dicemu chì e ferrovie devenu esse operate da u Statu.

Abdullah PEKER
Presidente di u Sindicatu di i Trasporti è Ferroviari

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*