AYTO hà evaluatu i prumessi pre-elezzione

A squadra naziunale di Aydın AYTO Y.İ.K. hà tenutu a so terza riunione. Da a struttura suciale è sociologica di l'Ecunumia Aydın à i piani maestri di trasportu, cum'è u capu di u Cunsigliu di Amministrazione TOBB, à a 3a riunione di AYTO Y.İ.K., chì agirà cum'è un gruppu di pressione per a determinazione è suluzione di i prublemi maiò di a pruvincia, è a decisione di piglià è implementà in cunsultazione cù e pruposte di suluzione. U membru di u cunsigliu è u presidente di AYTO Hakan Ülken, i membri di u cunsigliu d'affari Ali Dinçer, Ali Mümtaz Özalp, Cengiz Altıntaş, Engin Polat, Ergüven Yakan , Erol Dikmen, Halit Germen, Muhammet Demir, Muharrem Tozkoparan, Nizamettin Başaran, Osman Gökmen, Taylan Kozacıoğlu, Uğur Alkanli, Yalçın Pekgüzel è Board Advisor Assoc. Dr. Atakan Hatipoglu hà assistitu.

E seguenti dichjarazioni sò state incluse in u rapportu finale di a riunione, in quale e prumesse di u Primu Ministru Binali Yıldırım in quantu à Aydın sò state valutate durante a manifestazione di Aydın prima di l'elezzioni presidenziale è parlamentari tenute u 24 di ghjugnu.

"I membri di l'Altu Cunsigliu Cunsigliu anu manifestatu a so satisfaczione chì alcuni di l'investimenti publichi, chì u publicu Aydın aspetta dapoi un bellu pezzu è chì sò stati citati da AYTO, sò stati inclusi in l'agenda di u nostru guvernu. À a riunione, u Primu Ministru Binali Yıldırım hà dettu durante a manifestazione tenuta in Aydın u 22 di ghjugnu 2018,

A realizazione di l'aeroportu di Çıldır,

Creazione di cinque novi zone industriali organizzate,

Cumplementu di l'autostrada Aydın-Denizli,

Custruzzione di a linea di trenu d'alta velocità è

Hè stata valutata u prublema di quale tipu d'azzione seria benefica per a realizazione di e prumesse di a custruzzione di l'Hospital Regiunale di a cità.

Siccomu l'Aeroportu di Çıldır hè un sughjettu chì hè statu assai studiatu è infurmatu da l'AYTO, hè statu accunsentutu chì deve cuntinuà à esse trattatu cù un seguitu intellettuale cum'è hè statu finu à avà.

Cinque novi zoni industriali urganizati, per i quali a bona nutizia hè data, seranu l'investimentu chì purtarà u più valore aghjuntu à Aydın. Tuttavia, si vede chì i valori di l'affittu di e zone industriali organizzate (OIZ) in Aydın sò sopra à u valore d'investimentu. In u so statu attuale, hè osservatu chì ci hè una lacuna trà i tassi d'occupazione ufficiale è i tassi attuali in i zoni industriali organizzati. U tassu di occupazione stipulatu da a lege per a creazione di una nova OIZ hè minimu 70%. In Aydın, ancu s'ellu hè veramente pienu, i tassi di occupazione di alcune OIZ parenu esse intornu à u 50% per via di a barriera di l'affittu di a terra. Per stabilisce novi OIZ in queste cundizioni, AYTO deve:

a) S'il y a des lacunes en ce qui concerne l'application pleine et entière des lois,

b) Cumu l'azzione di acreage pò esse aumentata per fà i terreni OIZ attraenti in particulare per i grandi investimenti industriali,

c) U sughjettu di a produzzione di terra in una classa adattata per a custruzzione OIZ, escludendu l'agricultura, i zoni prutetti è altri terreni chì ùn sò micca adattati per stabilisce OIZ,

d) Hè statu cunsideratu appropritatu per inizià un studiu cumpletu per investigà e pussibilità di stabilisce zoni industriali specializati chì creanu valore aghjuntu è pruduce tecnulugia.

Hè statu decisu chì saria apprupriatu à seguità u prublema da AYTO per accelerà u prucessu di custruzzione di l'uspitalu di a cità è u prughjettu di l'autostrada, chì sò in a fase di offerta. Hè statu decisu di fà un studiu nantu à a tappa di u travagliu di u guvernu in quantu à u Trenu High Speed ​​​​.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*