Concede Supportu à u Prughjettu Smart Station di a Municipalità di Sivas

U prughjettu "Smart Station" di a municipalità di Sivas hà u dirittu di riceve una cuncessione di 400 mila lire da ORAN.

Un passu impurtante hè statu fattu per espansione u prughjettu "Smart Station", chì i primi esempi sò stati implementati in u centru di a cità l'annu passatu, da a Direzzione di i servizii di trasportu di a municipalità di Sivas, ancu in i quartieri.

L'applicazione per i fermate intelligenti, chì includenu parechje innovazioni tecnologiche cum'è schermi d'infurmazione, stazioni di ricarica per i telefunini intelligenti è disabili, a matrice di dati è l'applicazione "Induve hè u mo autobus", hè stata accettata da l'Agenzia Centrale di Sviluppu di l'Anatolia. Un budgetu tutale di 150 mila lire hè previstu per 709 novi tappe, è 400 mila lire di u prugettu seranu cuparti da ORAN.

Una cerimonia di firma hè stata tenuta à a Sala di a Reunione di u Guvernatore cù a participazione di u guvernatore Davut Gül, u vice-sindaco Erdal Karaca, u secretariu generale di l'ORAN Ahmet Emin Kilci è i membri di u protocolu per u prughjettu "Smart Stop", chì hè trà i prughjetti di successu.

Un protokollu hè statu firmatu da u Guvernatore Gül, u Vicepresidente Karaca è u Sicritariu Generale ORAN Kilci per a cuncessione di 150 mila lire chì deve esse furnita da ORAN per stabilisce l'infrastruttura necessaria per u monitoraghju di i veiculi di trasportu publicu è per permette à i citadini chì utilizanu u trasportu publicu di risparmià tempu. utilizendu sistemi mobili. .

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*