U presidente DAIB Ethem Tanriver Historical Silk Road Revive

Palandöken Logistics Village, chì hè stata custruita da TCDD in Erzurum, chì furnisce l'accessu di i pruduttori à u mercatu è a furmazione di un ponte di trasportu trà l'est è l'ouest di Turchia, hè stata tenuta u 13 di ghjugnu 2018 cù una ceremonia assistita da u Primu diputatu. U Ministru Recep Akdağ è u Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Ahmet Arslan. U Tunnel Ovit, chì hè u tunnel stradale più longu in Turchia chì unisce u Mari Neru à l'Anatolia Orientale è Sud-Est, rinvivendu u corridore nord-sud sopra Erzurum, hè statu messu. in serviziu da u nostru presidente, u sgiò Recep Tayyip Erdoğan.

"L'impurtanza di u Centru Logisticu è u Tunnel Ovit hè aumentatu ancu di più attraversu Silk Road"

Ethem TANRIVER, TIM Supervisory Board Member è DAIB Chairman of the Board, hà dichjaratu chì l'impurtanza di Erzurum hà aumentatu cù l'apertura di u Centru Logisticu è u Tunnel Ovit. Hè situatu annantu à u corridore ferroviariu chì unisce Edirne à Kars è da quì à a Strada di a Seta, in u stessu tempu, a nostra regione hè in u centru di i paesi asiatichi di Turchia. Semu in u centru stessu di a faccia di u mondu orientatu versu l'Asia. Vulemu valutà questu assai bè ", disse.

Membru di u Cunsigliu di Supervisione di TİM è di a Direzzione DAIB, chì hà dichjaratu chì Erzurum hè un crucivia chì unisce l'Occidente, l'est è u nordu di Turchia cù u so sudu, è dunque un centru logisticu, trasferimentu è cummerciale situatu nantu à a strada di transitu per u cummerciu esteru. Ethem Tanriver; "Speremu chì faremu una grande cuntribuzione à a Turchia ghjunghje à l'obiettivu di 2023 miliardi di dollari in esportazioni in 500, cù l'esportazioni da esse realizate cum'è pruvince di a regione, grazia à u Palandöken Logistics Village è u tunnel Ovit, chì a so custruzzione. hè statu finitu. E relazioni per esse sviluppate cù i paesi di a regione anu un postu assai impurtante in u sviluppu di Erzurum è e pruvince di a regione. Ci hè una pussibilità chì a regione serà direttamente affettata da ogni tipu di attività cummerciale da Turchia à u Caucasu, l'Iran, l'Asia Centrale è u Mediu Oriente. In a cungiuntura attuale induve u cummerciu internaziunale è a cumpetizione aumentanu ghjornu per ghjornu, postu chì Erzurum è altre pruvince regiunale sò geograficamente vicinu à i vicini di u cunfini orientali di Turchia è si trovanu in una regione cù rotte cummerciale chì si estendenu à questi paesi, cù u rapidu sviluppu di l'infrastruttura di produzzione. , u primu exportatore di Turchia cum'è regione. Hè un candidatu per esse una di e regioni ".

"Serà pussibule spedite merchenzie in i paesi vicini più facilmente"

Dopu à l'apertura di u tunnel Ovit, a custruzzione di u quale hè stata finita nantu à a muntagna Ovit à una altitudine di 2 nantu à a strada di l'autostrada Rize-Erzurum, Ethem TANRIVER, Membru di u Cunsigliu di Auditore di TİM è Presidente di u Cunsigliu di l'Anatolia Orientale. L'Associazione di Esportatori (DAİB), hè una di e strade più impurtanti di Ovit chì cunnetta l'Est à i porti. Inoltre, ricurdendu l'impurtanza di a cunnessione di treni d'alta velocità Baku-Kars-Tbilisi, Tanrıver hà dettu: "Quandu sò fatti questi cunnessione, averemu una strada chì cunnessa a Strada di a Seta cù i Monti Urali. Siccomu l'opportunità di logistica è di trasportu sò un elementu impurtante di l'esportazioni, i prughjetti di trasportu implementati in l'ultimi anni aumenteranu u voluminu di u cummerciu di a regione è di a cità, è a pruvincia di e pruvince di a regione serà cunnessa à u mercatu straneru attraversu u portu. , è avarà l'uppurtunità di spedinu merchenzie à i paesi vicini più facilmente. Vulemu ringrazià assai u nostru guvernu.Grazie à a funzione di a linea Baku-Kars-Tbilisi, avemu fattu a Strada di a Seta più vantaghjusa chè prima. Sia u Tunnel d'Ovit sia u Village Logisticu daranu vita à a Strada di a Seta. U sviluppu di l'infrastruttura di trasportu sempre cuntribuisce à u sviluppu di u turismu. hà fattu una dichjarazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*