A Causa di l'Accidente di Trenu in Tekirdağ Svelata!

Uzunkopru-Halkalı Duranti u viaghju di u trenu 6, chì viaghjava trà Balabanlı è Çorlu nantu à u Km 362, cù 6 vagoni, 12703 passageri è 162 persunale, versu 17.00, 5 vagoni in u trenu anu deragliatu è sbulicatu.

Hè statu determinatu chì l'accidentu hè accadutu per via di u scaricamentu di a terra trà u culvert è u rail per via di a pioggia eccessiva.

E squadre di ricerca è salvata sò ghjunte à u locu di l'accidentu. L'intervenzioni necessarii sò furnite rapidamente à i feriti.

U travagliu hè statu iniziatu in coordinazione cù u Ministeru di l'Affari Interni, u Ministeru di a Salute è u Ministeru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni.

Elicotteri d'ambulanza di u Ministeru di a Salute è l'helicopteri di salvezza di u Ministeru di l'Affari Interni sò ghjunti à a scena. A squadra d'assistenza di salvezza di gru di TCDD HalkalıSi n'hè andatu è va à a scena. I veiculi di ricerca è salvata da Alpullu sò stati ancu spediti nantu à a scena.

U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan hà partutu da Ankara è anda à a scena di l'accidentu.

Un centru di crisa hè statu stabilitu à u Ministeru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni sottu a presidenza di u Sottosegretariu Suat Hayri Aka. Un centru di crisa hè statu stabilitu in Çorlu sottu a presidenza di u guvernatore di Tekirdağ Mehmet Ceylan, è cuntinueghja à travaglià in coordinazione cù u nostru ministeru. I sviluppi riguardanti l'accidentu sò seguiti da vicinu è cum'è nova infurmazione diventa dispunibule, spiegazioni necessarie seranu fatte da u nostru centru di crisa.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*