Visita à u presidente Büyükerşen da u Solar Car Team

23 studenti di l'Università Tecnica di Istanbul, chì sò ghjunti in Eskişehir per prumove e so vitture di energia solare, si sò scontri cù u sindaco metropolitanu Prof. Dr. Hanu visitatu Yılmaz Büyükerşen.

A squadra Solar Car, prodotta da studienti di 12 dipartimenti differenti di l'Università Tecnica di Istanbul, cum'è Ingegneria di Controlu è Automazione, Ingegneria Meccanica, Elettronica è Ingegneria di Comunicazione, hè ghjunta à Eskişehir dopu i so viaghji in Çanakkale è Bursa. A squadra, chì pensa à presentà a Car Solare visitendu parechje pruvince in Turchia, hà dichjaratu chì Eskişehir, induve a prima vittura domestica di Turchia, Devrim Car, hè stata prodotta, hà un locu speciale per elli. A squadra di Solar Car hà dettu: "Seguimu u travagliu di u sindaco metropolitanu Yılmaz Büyükerşen cun interesse per u so approcciu urbanisticu mudernu è ecologicu. "U ringraziemu per u so interessu è aiutu à i ghjovani", disse.

cù i ghjovani sohbet da u Prof. Dr. Yılmaz Büyükerşen hà dettu: "Felicitate a squadra di Solar Car per u so travagliu ambientale è u successu in i cuncorsi. E nostre porte seranu sempre aperte à i ghjovani chì travaglianu. "Vogliu u successu di i so misgi in i tornei futuri", disse.

Sohbet À a fine di a visita, u presidente Büyükerşen hà pigliatu una foto di souvenir cù i so invitati. A squadra di Sun Car, chì hà da cuntinuà u so viaghju, hà pigliatu una foto di souvenir cù a vittura in Köprübaşı malgradu i cundizioni climatichi piovosi, per vede e bellezze di Eskişehir in altre cità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*