I nostri ligami seranu rinfurzati cù u Novu Aeroportu di Istanbul

L'articulu di u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan intitulatu "I nostri legami cù u Novu Aeroportu di Istanbul seranu rinfurzati" hè statu publicatu in u numeru di lugliu di a rivista Raillife.

QUICI L'ARTÍCULU DI U MINISTRU ARSLAN

Comu ognunu sapi; Un novu ordine hè statu stabilitu in u nostru mondu. Inseme à u sistema puliticu è ecunomicu, e rotte di u cummerciu sò rifurmate. In questu prucessu, induve u ventu di u cambiamentu cumencia à soffià forte, u rolu di Turchia cresce ghjornu per ghjornu. Per piglià un postu forte in questu novu ordine, a custruzzione di u Novu Aeroportu di Istanbul hè di grande impurtanza. Comu sapete, u nostru livellu di prugressu in Istanbul New Airport hà superatu u 90 per centu. A sera di u 21 di ghjugnu, l'aviò "TC-ANK" chì porta u nostru presidente hà fattu u primu atterranu nantu à a prima pista di u 3rd Airport, chì era 750 mila 60 metri di lunghezza è 3 metri di larghezza è tutte l'operazioni sò state cumplette. Seremu fieri di mette in serviziu u Novu Aeroportu di Istanbul u 29 d'ottobre di u 2018, vale à dì solu 4 mesi da avà.

Cù l'apertura di stu aeroportu, chì serve u trasportu di passageri è di merci di 5 cuntinenti, l'Africa, l'Estremo Oriente è l'Asia Centrale si scontranu cù l'Europa è l'USA cù Istanbul. Tuttavia, avarà un impattu significativu nantu à l'impieghi è l'ecunumia di Turchia. In listessu modu, secondu u rapportu "Analisi di l'Impattu Ecunomicu di l'Aeroportu di l'Istanbul New Airport" di u Centru di Ricerca di l'Ecunumia è di a Politica Estera, hè previstu chì l'impieghi da esse creatu direttamente o indirettamente da l'Aeroportu serà in a gamma di 2025 mila à 195 mila persone. per 225. U redditu supplementu di a famiglia serà di circa $ 4 miliardi. A so cuntribuzione à l'ecunumia naziunale di Turchia serà trà 4,2-4,9 per centu di u so ingressu naziunale. Avarà ancu un impattu significativu nantu à a nostra geografia vicinu.

Dopu à u 29 d'ottobre, hè inevitabbile chì u Novu Aeroportu di Istanbul rinfurzà i rivetti chì culligaranu u mondu à a Turchia è a Turchia à u mondu, è avarà un impattu pusitivu in a Turchia chì diventerà à tempu un ponte è un centru. In l'analisi finale, u Novu Aeroportu di Istanbul serà una di e forze mutore di u prossimu prucessu di crescita di 50 anni di Turchia.

Bon viaghju…

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*