L'ITU Solar Car Team à BTSO

A Camera di Cummerciu è Industria di Bursa hà ospitatu a squadra di l'Università Tecnica di Istanbul (ITU GAE).

BTSO hà accoltu İTO GAE, chì hà fattu un giru in Turchia per presentà è pruvà u veiculu di a nova generazione di energia solare chì anu sviluppatu, "BOW İSTKA". I membri di u Cunsigliu di BTSO Muhsin Koçaslan è Alparslan Şenocak anu accettatu a squadra visitante. I membri di u Cunsigliu di BTSO anu ricivutu infurmazioni nantu à a vittura solare da a squadra è poi esaminò u veiculu cù i studienti. ITU Solar Car Team hè statu accumpagnatu da u presidente ITUDER Bursa Hasan Tuğcu durante a visita.

"FIGURATU A NOSTRA GIOVANNI"

U membru di u Cunsigliu di BTSO, Muhsin Koçaslan, in u so discorsu à i ghjovani, hà dettu chì l'industria di l'automobile hè unu di i più grandi settori in u mondu cun un volume di cummerciu chì supera i 4 trilioni di dollari. Dichjarà chì u settore hè intrutu in un prucessu di trasfurmazioni maiò cù a tecnulugia di sviluppu, Koçaslan hà dettu: "Studi assai impurtanti sò realizati in u mondu nantu à tecnulugii di veiculi autonomi, sistemi di energia solare è tecnulugia di veiculi elettrici. In questu sensu, stu veiculu sviluppatu da i nostri ghjovani hè u pruduttu di una visione impurtante. Felicitate à tutti i nostri studienti chì anu cuntribuitu è ​​auguranu u successu di a nostra squadra in i cuncorsi chì anu da participà. disse.

Dichjarà chì Bursa hè a capitale di l'industria automobilistica turca, Alparlsan Şenocak hà nutatu chì, cum'è u mondu cummerciale di Bursa, sò pronti à furnisce ogni tipu di supportu in u sviluppu di u veiculu è a migliione di e facilità di produzzione.

GRAZIE À BTSO

U presidente di a filiale di Bursa di l'Associazione Alumni di l'ITU, Hasan Tuğcu, hà ancu ringraziatu a gestione di BTSO per l'ospitu. Dichjarà chì, cum'è associazione, sustenenu quasi 1.500 diplomi ITU in Bursa cù e so attività, Tuğcu hà enfatizatu chì guidanu i laureati chì travaglianu in diversi campi di l'industria per trasferisce a so cunniscenza à i studienti universitari. Tuğcu hà aghjustatu chì a Casa ITU, chì anu apertu l'annu passatu, hè diventata u puntu di riunione di i graduati.

ITU GAE RAPPRESENTA A TURCHIA

A squadra di vittura solare ITU, chì travaglia in ITU dapoi u 2004 è hà ottinutu assai successi naziunali è internaziunali, include studienti chì cuntinueghjanu a so educazione in diversi dipartimenti di ingegneria. A squadra si prepara à rapprisintà a Turchia in u World Solar Challenge, l'avvenimentu più prestigiosu di u mondu in u so campu, chì si terrà in Australia in 2019. Prima di sta cumpetizione, participeranu à u Sasol Solar Challenge, chì si terrà in u Sud. Africa in uttrovi di questu annu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*