Un'altra tappa impurtante in Malatya Southern Belt Road hè da esse cumpletata

Cuntinuendu u so travagliu nantu à a Strada di a Cintura Meridionale, chì hè d'impurtanza vitale per Malatya, a Municipalità Metropolitana di Malatya hà custruitu un muru di petra nantu à a Cascata di Kernek diminuendu a differenza di elevazione nantu à a linea Kernek - Beydağı di a strada di 11.5 chilometri. A seccione di 2 metri di u canali d'acqua di derby, chì divide in dui a strada larga di 50 metri, hè chjusa.

U sindaco metropolitanu Hacı Uğur Polat, chì hà ricevutu infurmazioni nantu à i travaglii nantu à a Strada di u Belt Sud, hà esaminatu i travaglii in situ. U sindaco Polat era accumpagnatu da u Vice-Segretariu Generale di a Municipalità Metropolitana Sinan Çeçen, u Capu di u Distrettu di Fırat Remzi Akdemir, u Capu di u Quartiere Kernek Mesut Türkoğlu, u Capu di u Quartiere Yamaç Hanifi Akdağ, u Capu di u Quartiere Beydağı Hakverdi è u Capu di Hasan Varol Neighbourhood Özkan Oyan.

A Strada di a Cintura Meridionale deve esse finita per u sollievu di u trasportu urbanu

Evidenziando a necessità di cumpletà a strada di a cintura di u Sud per u rilassamentu di u trasportu urbanu, u sindaco metropolitanu Hacı Uğur Polat hà dettu chì stanu cercandu di superà i prublemi chì si presentanu per apre a strada.

Dichjarà chì 8 chilometri di strada sò stati aperti, u sindaco Polat hà cuntinuatu e so parolle cusì: "E linee Cemal Gürsel, Beydağı, Yamaç è Kernek di a nostra strada di u Belt Belt si fermanu. Altre zone sò state aperte à u trafficu. Quandu tutti sò aperti, serà pussibule andà da è da a junction Çöşnük, partendu da a junction Air Lodgings è passendu per i distretti Turgut Özal, Çilesiz, Cemal Gürsel, Beydağı, Kernek, Yamaç, Fırat è Çöşnük. Nantu à a linea Kernek - Beydağı, abbattemu a diferenza di livellu di 2 metri è copre a sezione di 100 metri di u canali d'acqua derma. U travagliu in questa zona hè ghjuntu à u stadiu finali. I travaglii in altre regioni avanzaranu inseme à a trasfurmazioni urbane. Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu à stu travagliu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*