Kaynarca Melekbaba Linea di Malatya Northern Belt Road Messa in serviziu

U sindaco di a municipalità metropolitana di Malatya Hacı Uğur Polat: Avemu pavimentatu a linea Kaynarca-Melekbaba di a nostra strada di a cintura di u nordu è l'avemu messa in serviziu. In u prossimu prucessu, culligaremu a nostra strada versu a strada di Battalgazi cù u prughjettu di u viaduttu.

A Municipalità Metropolitana di Malatya, chì cuntinueghja intensamente i so travaglii di asfaltu, hà realizatu travaglii di asfaltamentu nantu à a strada di a Cintura di u Nordu trà Kaynarca è Melekbaba.

A Municipalità Metropolitana, chì offre a sezione di 13.3 chilometri di a strada di u Cintu Nordu, cù una lunghezza tutale di 12.1 chilometri, à u serviziu di a ghjente di Malatya, hà ancu finitu u so travagliu nantu à a linea Kaynarca-Melekbaba.

Dopu à i travaglii di scavi è di riempimentu, a sezione di 1.3 chilometri hè stata cuperta cù asfaltu caldu. Nantu à a linea Melekbaba-Hanınınçiftliği, u travagliu di u prugettu cuntinueghja à piena velocità. L'ultima tappa di u cinturione serà cumpletata cù u prughjettu di u viaductu chì unisce a cinturione à a strada di Battalgazi. I negoziati cuntinueghjanu per a demolizione di 1.3 edifici in a seccione di 77 chilometri.

U sviluppu accelerà

U sindaco di a municipalità metropolitana Hacı Uğur Polat, chì esamina spessu i travaglii nantu à a Strada di a Cintura di u Nordu, hà dettu ch'elli facenu l'ultime tappe di e strade di a cinta chì facilità u trafficu urbanu di Malatya.

Dichjarà chì a strada di a cintura di u nordu serà cunnessa à a nova strada di u circondu, Polat hà dettu: "Semu meticulosi in l'implementazione di prughjetti stradali chì cuntribuiscenu à a crescita sana di Malatya. I prughjetti di strada di u cinturione di u Nordu è u Sudu sò trà questi. Avemu asfaltatu a linea Kaynarca-Melekbaba di a nostra strada di u cinturione di u nordu è a mette in serviziu. In u prossimu prucessu, culligaremu a nostra strada à a strada di Battalgazi cù u prughjettu di u viaduttu. U travagliu di pianificazione di u prughjettu cuntinueghja. Quandu tuttu hè cumpletu, i veiculi chì venenu da l'est di Malatya, se volenu andà versu Sivas, puderanu viaghjà facilmente via a strada di u cinturione di u nordu senza entre in u trafficu di a cità. Inoltre, u sviluppu accelerà in e regioni chì passemu. Esaminemu ogni prughjettu chì beneficerà Malatya è l'umanità. Ci scuntremu cù squadre, individui è istituzioni chì sò esperti in i so campi. "Continuemu à travaglià per Malatya", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*