U mostru sotterraneo hà da scavà a metro di Narlıdere

A scavazione principia à a stazione di narlidere
A scavazione principia à a stazione di narlidere

In u Metro Narlıdere, chì hè statu stallatu da a Municipalità Metropolitana di Izmir, a linea di 7.2 chilometri di lunghezza serà scavata 2 metri à ghjornu cù 20 tunnellatrici chjamate "TBM" in breve. Grazie à i veiculi giganti di 40 metri di lunghezza, chì anu pigliatu 100 ghjorni per assemblà, è a tecnica di u tunnel profondu per esse appiicata, u trafficu di a cità è a vita di ogni ghjornu seranu minimamente affettati da a custruzzione di u metro.

A reta di u sistema ferroviariu di İzmir, chì righjunghji 180 km, cuntinueghja à cresce. A municipalità metropolitana di Izmir aghjusta un novu anellu à i so investimenti in u sistema ferroviariu, chì cuntinueghja ininterrottamente dapoi 14 anni. U travagliu di custruzzione di a linea F. Altay-Narlıdere, chì a fundazione hè stata stabilita in u ghjugnu è u prezzu di offerta hè 1 billion 27 million TL, cuntinua. A linea di 7.2 chilometri serà attraversata cù un "tunnel profondu" cù 2 TBM (macchine di perforazione di tunnel). Grazie à i TBM, i pussibuli prublemi di trafficu, vita suciale è infrastruttura chì ponu accade durante a custruzzione di u tunnel seranu ancu minimizati. Scavi di 20 metri per ghjornu seranu realizati in u Tunnel Narlıdere cù macchine chì sò ancu descritte cum'è "mostri sotterranei" in u settore. À a fine di u periodu di custruzzione previstu cum'è 42 mesi, a linea di metro Narlıdere sarà composta da 7 stazioni, à dì Balçova, Çağdaş, Dokuz Eylül University Hospital, Facultà di Belle Arti (GSF), Narlıdere, Siteler è District Governorship.

40 GIORNI PER ASSEMBLEA
U TBM (Tunel Boring Machine), chì hè a scelta di Narlıdere Metro per via di a so capacità di prevene i movimenti sotterranei indesiderati, è u so funziunamentu più silenziu, senza vibrazioni è più veloce, hè un veiculu di 85 metri di longu, cunnisciutu ancu ". mostru sotterraneo". TBM, chì hè aduprata in l'apertura di tunnellate giganti, ùn solu scavà, ma ancu separa i petri scavati è i terreni cù un cinturione trasportatore, è ancu mette e lastre di cimentu di u tunnel.

Ogni TBM chì pesa circa 15 tunnellate, chì a so assemblea hè stata cumpletata in 40 ghjorni cù una squadra di 600 persone, avanza 10 metri per ghjornu in u tunnel. U veiculu di 100 metri di lunghezza è 6.6 metri di diametru funziona cum'è un scavatore di superficia piena, sempre in avanti. Mentre hè scavà cù i cutters di discu in fronte, cuntinueghja cù u sistema laser senza abbandunà a direzzione chì duverebbe esse scavatu prima. Intantu, u sistema idraulicu in u corpu di a macchina è u sistema cunnisciutu cum'è l'anellu sustene l'excavazione è crea un tunelu pruvisoriu. Mentre u prucessu di taglio cuntinueghja à 360 gradi, u materiale cut hè pienu in una camera è hè realizatu da u corpu cù u trasportatore. Allora, l'estabilizazione di u tunelu hè ottenuta cù l'usu di tecniche cum'è a roccia di roccia è di shotcrete.
Unu di i 2 TBM da esse aduprati in a custruzzione di u Metro Narlıdere di a Municipalità Metropolitana di İzmir hè statu purtatu à u situ è ​​e preparazioni di l'assemblea sò state iniziate. Hè infurmatu chì l'altra macchina serà purtata à a cità dopu un pocu tempu.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*