Preparazione di Tunnel Profondu in Narlıdere Metro

Per a custruzzione di l'albero TBM (Tunnel Machine) è a stazione Balçova da esse aperta da a Municipalità Metropolitana di İzmir in u scopu di i travaglii di custruzzione di Metro Narlıdere, una parte di a strada laterale chì unisce a strada Mithatpaşa à Sahil Boulevard à l'incrocio d'entrata di Ata Street. serà chjusu à u trafficu di i veiculi da u sabbatu 14 di lugliu.

A reta di u sistema ferroviariu di İzmir, chì righjunghji 180 chilometri, cuntinueghja à cresce. Dopu à u cuntrattu firmatu trà a Municipalità Metropolitana di Izmir è a cumpagnia di l'imprenditori, a fundazione di a sezione trà u Governatore di u Distrettu di Fahrettin Altay-Narlıdere, chì hè a 4a fase di u Sistema di Ferrovia Ligeru di Izmir, hè stata posta, è u travagliu hà iniziatu. A linea di 7,2 chilometri serà attraversata cù un "tunnel profondu" cù una TBM (tunnel buring machine). In questu modu, i pussibuli prublemi di trafficu, vita suciale è infrastruttura chì ponu accade durante a custruzzione seranu minimizzati. A linea, chì costarà 1 miliardi 27 milioni TL, custituita da 7 stazioni, averà tappe in Balçova, Çağdaş, Dokuz Eylül University Hospital, Faculty of Fine Arts (GSF), Narlıdere, Siteler è District Governorship.

Rigulamenti pruvisorii in u trafficu
L'arrangiamenti di u trafficu seranu fatti in alcune parti di u percorsu di a linea in cunfurmità cù a Decisione UKOME per a custruzzione di l'asta di TBM è a stazione di Balçova per esse apertu cum'è parte di i travaglii in corso. In a prima tappa di u regulamentu di u trafficu, chì si svolgerà in duie tappe, una parte di a strada laterale chì unisce a Strada Mithatpaşa à u Boulevard Mustafa Kemal Beach à l'incrocio d'entrata di a Strada Balçova Ata serà chjusa à u trafficu di i veiculi. A prima tappa di i travaglii di regulazione di u trafficu principia u sabbatu 14 di lugliu.

In a seconda tappa, a junzione d'entrata di a Strada Mithatpaşa è a Strada Ata serà ridotta, è a filiera di participazione di a Strada Mithatpaşa Çeşme Highway serà spustata inseme à questa zona. In i dui fasi, l'arburi in a zona seranu pigliati cù un equipamentu speciale è trasportati in punti diffirenti in a stessa zona. Dopu à a fine di u prugettu, u paisaghju serà fattu in a regione.

Siccomu i travaglii di custruzzione cumincianu in u Parcu Kızıl Kanat, induve si trova a Stazione Çağdaş, chì vene dopu à a Stazione Balçova, a strada di 3 corsie nantu à a strada Mithatpaşa serà preservata è seranu realizati i travaglii necessarii di arrangiamentu stradale. Certi arburi quì seranu pigliati cù un equipamentu speciale è si movenu in diversi punti di a zona. Dopu à a fine di i travaglii, u paisaghju serà ancu realizatu in questa zona.

Cù a fine di tutti i travaglii in 42 mesi, İzmir Metro hà da cumincià à furnisce un trasportu ininterrottu à Narlıdere.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*