U sognu diventa realità u primu passu fattu in a funivia Uzungol

U primu passu hè statu fattu per u prughjettu di a funivia in Uzungöl, u centru turisticu famosu in u mondu situatu à e fruntiere di u distrittu di Çaykara in Trabzon. U prughjettu di a funivia, chì hà da cumincià à purtà i so invitati in dicembre 2018, serà longu 3 metri.

U primu passu hè statu fattu in u prughjettu di u telefuninu, chì u prughjettu hè statu preparatu in Uzungöl in 2013, ma a so custruzzione hè stata cunsiderata cum'è un "sognu" per l'ultimi anni 5. In u prughjettu di u telefuninu, chì a so stazione principale hè à u pede di i Monti Kaçkar, u tagliu di l'arburu hè statu finitu in i zoni induve i pali seranu situati. Per ùn dannà u boscu, 3 arburi sò stati tagliati nantu à u telefuninu di 540 metri di longu, è a scavà principia in i lochi induve i pali seranu piantati. Ci sarà 55 vagoni per 2018 persone in a funivia, chì hè destinata à purtà i so invitati in dicembre 10.

Şükrü Fettahoğlu, unu di i partenarii di u prugettu di funivia, chì hè in custruzzione in Uzungöl, hà dichjaratu chì anu iniziatu u prugettu in 2013 è chì avianu u prugettu appruvatu in 2017, è hà dettu chì anu u scopu di operare stazioni 2 à a fine. di dicembre. Fettahoğlu hà dettu: "Avemu cuminciatu sta attività in 2013 cù l'iniziativi di u nostru ex guvernatore, u tardu Recep Kızılcık. U 14 di ferraghju 2017, avemu finitu tutti i prufessori è avemu u nostru prughjettu appruvatu. U prucessu di tagliu di l'arbureti in a zona induve passanu i pali hè statu finitu. I scavi sò in corso. Dopu avè erettu i pali, pensemu à attivà stazioni 2 à a fini di dicembre. A distanza trà queste 2 stazioni serà di 2,5 km. A distanza tutale serà di 3 mila 3 metri cù a terza stazione chì stabiliremu dopu. In altri palori, hè a teleferica più longa di u Mari Neru in u mumentu. U costu apprussimativu serà di circa 540 milioni di TL ", disse.

"Parte da MILLE 550 ALTITUDINE E FINISCE À 2 MIL 450 ALLOWANCES"
Enfatizendu chì sò stati bloccati cù ostaculi burocratici per 5 anni, Fettahoğlu hà dettu: "Ughjemu à uperà sta funivia per 12 mesi. Uzungol hè una località turistica chì travaglia per 3 mesi. Avemu fattu sti tentativi di sparghje nantu à 12 mesi. Avemu patitu assai da a burocrazia in sta strada. Avemu affittu 3 stazioni è rotte di 59 metri quadrati da parchi naziunali per 800 anni. Ma ancu s'è no l'avemu affittu per 29 anni, pudemu avè una licenza solu in 29 anni. Malgradu l'ostaculi burocratici, simu ghjunti à questi ghjorni. Avemu 4 ettari in a nostra stazione principale. Ci saranu spazii di serviziu chjusi di 12 mila metri quadrati. Avemu u scopu di finisce a funivia in dicembre. Averemu finitu a nostra terza stazione in a primavera di u 2. Ci sarà 2019 vagoni per 10 persone. I visitatori fighjeranu Uzungol da quì ", disse.

"55 ARBULI HAN STATI TAGLIATI IN U PROGETTU DI CARA CORDA"
Nutendu chì u mastru più altu in u telefericu hè di 65 metri, Fettahoğlu hà dettu: "Invece di apre un corridore, avemu tagliatu l'arburi solu induve seranu i pali, per ùn dannà micca a furesta. Quandu i visitori ghjunghjenu à u funiculu, duveranu vede a valle di Haldizen è u bacinu di Uzungöl. U nostru palu più chjucu serà 45 metri è u nostru palu più longu serà 65 metri. U più altu di l'arburi quì hè 20 metri. Tutti questi arburi sò stati misurati individualmente da a cumpagnia di funivia. Un gran travagliu hè statu fattu. U numaru d'arburi tagliati per u funiculu hè 55. Nisun dannu hè statu fattu à a furesta ", disse.

"U Prughjettu Rolefericu Ritorna à a Verità DOPU A LANZARE I FUNDAMENTI DI U SOGNU"
Dichjarà chì anu pruvatu à custruisce una funivia per u Plateau di Garester, chì si trova nantu à a collina opposta, dapoi 25 anni, Fettahoğlu hà dettu: "L'invidia è a malizia di u Mari Neru ùn finiscinu micca. Hanu pruvatu à custruisce una funivia per Garester Plateau nantu à a collina opposta dapoi 25 anni. Ùn ci hè nè stazione di fondu nè superiore. Sfurtunatamente, qualchissia andò in Austria à circà una funivia. Avemu custruitu una funivia quì, hè pronta. L'area chì volenu custruisce nantu à a muntagna opposta hè a zona di terra. Ùn ci hè micca funivia quì. Hè necessariu di finisce sta invidia è disgrazia è fà qualcosa à u Mari Neru. Aghju 76 anni, è aghju investitu ciò chì aghju guadagnatu à l'esteru per sta regione finu à avà. Stu prughjettu di a funivia era un sognu, si trasformò in realità dopu avè pusatu i so fundamenti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*