UTIKAD apre e porte di a logistica di u futuru u 19 di settembre di u 2018

UTIKAD apre e porte di a Logistica di u Futuru u 19 di settembre di u 2018. Parechji nomi straordinarii è avvenimenti aspettanu i participanti à a cima, da una larga gamma di participanti, da i fabricatori à l'imprese di software è IT, in particulare u settore logisticu turcu.

À u Cumitatu di a Logistica di u Futuru, induve l'Economistu-Futurista Ufuk Tarhan parlerà di "Ciò chì vene cù u futuru", u fundatore di l'Academia ION Ali Rıza Ersoy offre un approcciu sfarente à i mudelli di cummerciale, i prucessi di a supply chain, a produzzione è a logistica cù u so discorsu intitulatu. 'Catch the Change: Industry 4.0' .

U "Summit Logistics of the Future Summit" chì serà urganizatu da l'Associazione Internaziunale di Trasporti è Prestatori di Serviziu Logisticu UTIKAD u 19 di settembre di u 2018, hà entusiasmu l'industria logistica. U summit, induve ogni aspettu di u futuru di l'industria logistica serà discututu, attrae un grande interessu da i patrocinatori è i participanti.

À u summit, chì aprirà e porte di u futuru per i membri di UTIKAD è i stakeholder di u settore, l'imprenditori chì offrenu prudutti tecnologichi à u settore farà presentazioni innovatori, mentre parlanti da casa è stranieri sparteranu i so "scenari futuri".

À u Future Logistics Summit, induve rapprisentanti di parechji settori diversi, da i gestori di a catena di supply à i pruduttori, da l'impurtazione è l'esportazione à l'imprese di cumerciu straneru, si riuniranu, novi mudelli di cummerciale è modi di fà affari in attesa di i settori in u mondu elettronicu. serà valutatu.

À u Future Logistics Summit, i participanti si scontranu cù dui oratori principali straordinarii. L'Economistu-Futurista Ufuk Tarhan parlerà di i scenari futuri chì determinaranu a vita prufessiunale è privata in u so discorsu intitulatu "Chì vene cù u futuru". Tarhan, chì attira l'attenzione cù i so scuperti straordinarii è assertivi nantu à Blockchain, presenta ancu e so previsioni nantu à u futuru di i settori reali è di l'industria logistica à i participanti.

Ali Rıza Ersoy, a persona chì hà introduttu l'Industria 4.0 in Turchia, sparterà ancu cù i participanti l'effetti di l'Industria 4.0, chì u so impattu hà cuminciatu à sente in particulare in a vita prufessiunale, nantu à a logistica. U fundatore di l'Academia ION, Ali Rıza Ersoy, revelarà e tendenze chì formanu i settori cù u so discorsu intitulatu "Catch the Change: Industry 4.0".

In i pannelli chì continuanu in tuttu u ghjornu, u presidente è l'accademicu Prof. Dr. Filiz Karaosmanoğlu, u fundatore di Chainstep GmbH Frank Bolten, u direttore generale di l'Academia Grundig Dr. Kadri Bahşi, Centru Regionale di l'Ambiente (Rec) Turchia Direttore Rifat Ünal Sayman è parechji altri nomi competenti daranu infurmazioni à i participanti nantu à u mondu cummerciale è u settore logisticu di u futuru.

UTIKAD invita l'intera industria logistica è i servizii di serviziu di logistica à u Future Logistics Summit per presentà novi prospettive, preparalli per diversi scenarii in a so vita prufessiunale è sparte indizi impurtanti nantu à i so piani futuri.

Informazioni dettagliate nantu à a cima è opportunità di sponsorizazione. www.utikazirve.org Pudete ancu registrà in linea.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*