Indice di Prestazione Logistica 2018 è Turchia

Dapoi u 2007, u Bancu Mondiale hà misuratu a prestazione logistica di i paesi in u quadru di 6 criterii differenti è puntua i paesi sottu u nome di l'Indice di Prestazione Logistica Internaziunale. Questi criteri sò aduana, infrastruttura, spedizione internaziunale, qualità di servizii logistichi, seguimentu è tracciabilità di spedizioni è infine consegna puntuale di spedizioni.

Sicondu i dati di l'Indice di Prestazione Logistica annunziata di pocu tempu per 2018, Turchia hè u 160th trà 47 paesi. Paragunatu à l'anni precedenti, Türkiye pare avè avutu u so peghju rendimentu mai in 2018. À tal puntu chì hè osservatu chì a Turchia, chì hà vistu una calata in i rankings è in u puntu LPI, ùn hà fattu alcunu prugressu in alcunu di i 2016 criterii elencati sopra in paragunà à 6, è hà ancu sperimentatu una diminuzione significativa.

Prima di tuttu, Turchia, chì avemu osservatu chì hè cascatu da u 34th postu à u 47th postu in u ranking generale, hè stata seguita da u Portugallu, Tailanda, Cile, Slovenia, Estonia, Panamà, Vietnam, Islanda, Grecia, Oman, India. Amministrazione Cipriota Greca di Cipru Meridionale è Indonesia in 2016, secondu a data 2018. In cunsiquenza, hè davanti à Turchia.

Quandu i criteri sò esaminati, Türkiye:

• In u criteriu doganale, mentri era classificatu 2016th cù 3,18 punti in 36, hè cascatu à u 2018th postu cù 2,71 punti in 58,

• In u criteriu di l'infrastruttura, mentri era classificatu 2016st cun 3,49 punti in 31, hè cascatu à u 2018e postu cù 3,21 punti in 33,

• In u criteriu di a spedizione Internaziunale, mentre ch'ellu era classificatu 2016th cù 3,41 punti in 35, hè cascatu à u 2018rd postu cù 3,06 punti in 53,

• Mentre era classificatu 2016th cù 3,31 punti in 36 in u criteriu di a Qualità di i servizii di logistica, hè cascatu à u 2018st postu cù 3,05 punti in 51,

• In u criteriu di Tracking and Traceability of Shipments, mentri era classificatu 2016rd cù 3,39 punti in 43, hè ghjuntu à u 2018e postu cù 3,23 punti in 42.

• In u criteriu di consegna puntuale di spedizioni, mentre ch'ellu era classificatu 2016th cù 3,75 punti in 40, hè cascatu à u 2018e postu cù 3,63 punti in 44.

Ci hè una diminuzione in tutti i criterii nantu à una basa di puntuazione, ma solu in u criteriu di tracciamentu è tracciabilità di spedizioni, malgradu una diminuzione di punti, un aumentu di un rangu hè osservatu.

Turchia, chì hà classificatu 2007th in 30 quandu u studiu di l'Indice di Prestazione Logistica hè stata realizata per a prima volta, hè cascatu à u 2010th postu in 39, ma hà sappiutu risaltà à u 2012th postu in 27, soprattuttu cù i migliuramenti fatti in u duminiu doganale. Hè statu osservatu chì a Turchia hà seguitu un prufilu di decadenza stabile dapoi u 2014, è hè osservatu chì u rendimentu à l'alza di Turchia, chì era daretu à 2012 paesi in 12, hè in a direzzione opposta sta volta, vale à dì, hè classificatu 2016th in 34. è classificatu 2018th in 13, falendu daretu à 47 paesi.

Ciò chì hè intesu da u criteriu doganale hè l'efficienza di e transazzione realizate da l'autorità doganali è altre autorità di fruntiera In questu criteriu, u puntu di Turchia hè diminuitu significativamente è hè cascatu 22 posti. In cunsiderà a metodulugia di u studiu LPI, i prufessiunali di logistica di i paesi chì anu relazioni cummerciale cù Turchia anu riserve significativu nantu à l'efficienza di e prucedure doganali realizate in Turchia, è ancu più impurtante, i negatività chì anu sperimentatu.

U criteriu di spedizione Internaziunale, chì hè un altru criteriu in quale ci hè una diminuzione significativa, si riferisce à a capacità di creà spedizioni internaziunali à prezzi competitivi. In questu criteriu, Türkiye hà persu di novu punti significativu è cascò 18 posti. Quandu l'interpretemu à a luce di a metodulugia LPI, hè pussibule di dì chì i prufessiunali di logistica di i paesi chì anu relazioni cummerciale cù Turchia anu valutazioni chì u trasportu ùn hè micca offertu à prezzi competitivi in ​​Turchia. In particulare in cunsiderà chì ci sò sforzi per rende funziunale e rotte di cummerciale cum'è One Belt One Road, u fallimentu di eseguisce spedizioni in cundizioni di cumpetizione pò causà Turchia à ùn avè micca a so parte mirata da queste rotte cummerciale è a carica di trasfurmà à rotte alternative.

Un altru criteriu chì deve esse esaminatu hè a Qualità di i servizii di logistica. Stu criteriu si riferisce à a cumpetenza è a qualità di i servizii logistichi offerti in u paese. Mentre a Turchia hè stata classificata 2016th in questu criteriu in 36, hè cascata in 2018 posti è classificata 15st in 51. Pare cum'è un criteriu per quale i corridori cummerciale ponu esse evaluati cum'è una cuntribuzione negativa à a ricerca di alternative in nome di u nostru paese.

Sicondu a metodulugia LPI, ci hè una relazione trà i sei criterii cum'è seguente:

Per sintetizà da a tavula sopra, i criterii di qualità di servizii doganali, infrastrutturali è logistichi sò cunsiderati cum'è zoni sottumessi à regulazione amministrativa è sò INPUT per i servizii offerti in a catena di supply. Per d 'altra banda, i criterii di consegna puntuale, spedizione internazionale è tracciamentu è monitoraghju sò cunsiderati cum'è risultati in a valutazione di a prestazione di u serviziu di serviziu è sò l'outputs di l'inputs furniti à l'inseme di i servizii offerti in a supply chain.

In u risultatu, quandu i risultati di u studiu LPI anu annunziatu in 2016, u settore è l'unità di l'amministrazione publica accunsenu chì Turchia hà assai spazii "aperti à u sviluppu". Cù LPI 2018, i prublemi strutturali di Turchia chì devenu esse ristrutturati, forse fora di i so aspetti chì sò aperti à u sviluppu, sò venuti à a luce. Oghje, ciò chì si pò fà per migliurà a prestazione logistica hè oltre esse limitatu à l'investimenti infrastrutturali è a facilitazione di u cummerciu. Fatti cum'è a sustenibilità, a flessibilità è i sviluppi tecnologichi appariscenu ancu cum'è tematiche chì deve esse enfatizzate da i partiti di u settore publicu è privatu. Hè abbastanza pussibule di valutà i risultati di LPI 2018 cum'è un rapportu: l'approcciu restrittivu è di tariffu di l'amministrazione publica versu i servizii pruposti in u settore logisticu, contru à a tendenza glubale, a difficultà d'entrata in u settore logisticu cù ligislazzioni è barrieri ecunomichi, l'esistenza di i costi publichi è u travagliu di u settore privatu / amministrazione publica nantu à i rigulamenti legislativu, pare chì a mancanza di unità hè riflessa in u rapportu LPI 2018.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*