À u 3u Aeroportu, i Voli Domestici Aduprà Spaziu Aereu Bulgaru, Turchia farà Pagamenti

Gamze Akkuş İlgezdi di CHP hà purtatu l'allegazioni annantu à u Novu Aeroportu, chì hè previstu per esse messu in serviziu u 29 d'ottobre, à l'agenda di u Parlamentu.

U vicepresidentu Gamze Akkuş İlgezdi hà dumandatu quantu serà pagatu a Bulgaria per l'aviò chì avissiru aduprà u spaziu aereu bulgaru in i voli domestici, cù u novu aeroportu chì entra in serviziu.

U Vicepresidentu di u Partitu Populare Republicanu (CHP) Gamze Akkuş İlgezdi hà purtatu l'allegazioni annantu à u Novu Aeroportu, chì hè previstu di esse apertu in Istanbul u 29 d'ottobre, à l'agenda di u Parlamentu. Ilgezdi hà nutatu chì cù u novu aeroportu messu in serviziu, a Bulgaria serà pagata una grande quantità per via di l'aviò chì anu da aduprà u spaziu aereu bulgaru hè u risultatu di e pulitiche domestiche? ella dumandò.

TURCHIA SERÀ SOTTA UNA GRANDE CARICA DI PAGAMENTE

U Vicepresidente CHP İlgezdi, chì hà sottumessu una quistione per esse risposta da u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Mehmet Cahit Turhan, hà dichjaratu chì in a situazione attuale, l'aerei chì sbarcanu in l'aeroportu di Atatürk utilizanu a pista 05-23, è i decogli sò fatti. versu u nordu in a direzzione 17-35. Ilgezdi hà dichjaratu chì cù a cumissioni di u 3rd Airport, solu e piste custruite in a direzzione nordu-sud seranu aduprate in a prima tappa, è chì una nova pista serà custruita in a direzzione est-ovest in l'anni dopu. In altri palori, cù l'attivazione di u 3u Aeroportu, Turchia hà da affruntà una seria carica di pagamentu per l'aviò chì anu da aduprà u spaziu aereu bulgaru. disse.

L'ESPAZIO AEREO BULGARU SERÀ USATU IN VOLI DOMESTICI ?

Serdar Hüseyin Yıldırım, chì era u Direttore Generale di l'Autorità di l'Aeroporti di u Statu in u 2016, hà dettu: "Ci hè una situazione per entra in u spaziu aereu bulgaru prima chì a scalata hè finita, soprattuttu durante i decogli versu u mare. Sicondu a prucedura è e cundizioni di u ventu, cumincianu à novu in u spaziu aereu bulgaru. I bulgari sò pronti per sta situazione è sò soddisfatti. Perchè u so trafficu aereu aumenterà è i so ingressi aumenteranu. Ricordendu ch'ellu hà dettu: "Ùn ci sarà micca prublema", u vicepresidentu di CHP Ilgezdi hà dumandatu: "L'usu di u spaziu aereu bulgaru in i voli domestici hè u risultatu di quali pulitiche naziunali è domestiche".

CHE SUCCEDE SE L'ESPAZIO AEREO BULGARIA SERA CHIUSU À I VOLI ?

U Vicepresidente di CHP İlgezdi hà nutatu chì a Turchia duverà aduprà u spaziu aereu bulgaru cù l'attivazione di u Novu Aeroportu hà da esse assai prublemi è hà dettu: "Se u spaziu aereu bulgaru hè chjusu à i voli, à quale aeroportu seranu diretti l'aerei? Quali piani alternativi sò stati preparati per l'aviò chì entra in a critica di carburante?
E DUMANDE DI İLGEZDİ À U MINISTRU

U Vicepresidente di CHP Gamze Akkuş İlgezdi hà dumandatu e seguenti dumande à u Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Mehmet Cahit Turhan:

3. L'allegazioni chì a Bulgaria serà pagata una grande quantità per l'aviò chì sbarcaranu è sbarcaranu in l'aeroportu sò veri ?

Surghjente: www.universe.net

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*