U numeru di cuntrolli per travaglià in u 3u aeroportu hè aumentatu à 335

Funda Ocak, Presidente è Direttore Generale di l'Autorità di l'Aeroporti di u Statu (DHMI), hà spartutu nantu à u so contu Twitter chì u numeru di cuntrolli di u trafficu aereu da esse impiegati in u Novu Aeroportu di Istanbul, chì hè in custruzzione è serà messu in serviziu u 29 d'ottobre. hà aumentatu à 26 cù u cumpletu di a furmazione di 335 novi cuntrolli.

L'azzioni di u General Manager Ocak sò i seguenti:

I preparativi per l'apertura di u Novu Aeroportu di Istanbul, u più grande prughjettu di l'aviazione di u nostru paese, cuntinueghjanu à piena velocità. A furmazione di u persunale chì hà da travaglià quì hè una parte impurtante di sti studii.

Cù a cirimonia tenuta in a sala di furmazione di l'Atatürk Airport oghje, i diplomi sò stati dati à 26 di i nostri amichi chì anu finitu u "Cursu di Avvicinamentu di Cuntrolu Quadratu" per travaglià nantu à u prugettu di u seculu.

Questi amichi, chì cuminciaru a so furmazione in u 25.12.2017, s'uniscenu à a nostra armata di u cuntrollu di u trafficu aereu cù a cerimonia tenuta oghje è aghjunghjenu forza à a nostra forza. Cusì, u numeru di cuntrolli impiegati per u Novu Aeroportu hà aumentatu à 335 è u numeru di cuntrolli chì serve in tuttu u paese à 1502.

Vogliu ringrazià i preziosi istruttori chì anu furmatu u nostru persunale di cuntrollu di u trafficu aereu, chì serviranu 70, dopu 80, è una media di 1600 trafficu di sbarcu-decollamentu per ghjornu à a prima apertura per u Novu Aeroportu, altre persunale è manager. amichi chì sparte a so cunniscenza è a so sperienza.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*