4 Scambii in Konya Metti in serviziu

U sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Uğur İbrahim Altay, hà dettu chì i junctions, i guardrails è i prucessi di signalizazione in a parte superiore di l'intersezzione di 4 ponti, chì prima avianu cuminciatu à esse datu trafficu da quì sottu, sò stati messi in serviziu. Altay hà vulutu bona furtuna à i prughjetti chì costanu 130 milioni di lire è furnia un sollievu significativu in u trafficu di a cità.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Uğur İbrahim Altay, hà desideratu chì l'intersezione di 4 ponti, chì hè stata cumpletata è messa in serviziu, sia benefica per Konya.

Dichjarà chì i prughjetti implementati per furnisce una soluzione impurtante è un sollievu in u trafficu di Konya sò impurtanti, u sindaco Altay hà dichjaratu ch'elli avianu cura di travaglià in modu chì ùn disturbanu micca u trafficu durante a custruzzione di 4 intersezioni ponti è un passaghju pedonale. chì sò stati custruiti à u listessu tempu. Altay hà dettu: "A custruzzione di 4 passaggi sotterranei è un passaghju pedonale, chì hè unu di i nostri prughjetti impurtanti chì facilità u trafficu in Konya, hè stata finita. Duranti i travaglii di custruzzione, avemu prima apertu e strade laterali è cuminciamu a custruzzione senza disturbà u trafficu in una manera chì disturbava u minimu u trafficu di a cità. Appena prima di l'Eid al-Fitr, avemu permessu u passaghju di u trafficu da quì sottu. In tutti i nostri incruciati, i passaggi sotterranei, a custruzzione di l'intersezioni superiori, i guardrails è a signalazione sò stati cumpletati. In novu, a custruzzione di u nostru passaghju pedonale hè stata finita. Cusì, avemu implementatu prughjetti impurtanti chì allevianu u trafficu di a cità in Elmalılı Hamdi Yazır, Şefik Can, Fatih è Galericiler Junctions è costanu 130 milioni di lire. Vogliu chì u crucivia è u passaghju pedonale sia benefiziu per a nostra cità.

USING THE TRAFFIC RULES

U sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Uğur İbrahim Altay, hà ancu fattu avvirtimenti impurtanti à i citadini chì partianu cù l'iniziu di e vacanze Eid al-Adha. U sindaco Uğur İbrahim Altay hà dettu: "Noi, cum'è municipalità, travagliemu per facilità u trafficu, ma i nostri cunduttori anu ancu ubbidì à e regule. Vulemu chì i nostri citadini presti attenzione à l'usu di cinture di sicurezza è à cunfurmà cù e regule di velocità, in particulare in e fora di a cità ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*