Versu a fine in u ponte di 65 anni distruttu in u scopu di Gaziray

In u scopu di u prugettu Gaziray da esse implementatu da a Municipalità Metropolitana di Gaziantep, u Primu Ministru turcu di 65 anni hè statu custruitu in u tardu periodu Adnan Menderes. Karşıyaka U travagliu di custruzzione di u novu ponte da esse custruitu in u locu di u Ponte hè ghjuntu à a fine.

I travaglii di custruzzione per Gaziray, chì hè definitu cum'è u sistema di trasportu publicu urbanu da esse custruitu in cuuperazione cù a Municipalità Metropolitana è a Republica di Turchia State Railways (TCDD), cuntinueghjanu senza interruzzione. 6 metri di larghezza, 2.10 metri di altezza Karşıyaka Metropolitana, chì hà custruitu un novu ponte cù una larghezza di 25 metri è una altezza di 4 metri invece di u Ponte, hè ghjuntu à a fine di l'opere.

Hè stata custruita 65 anni fà durante u tardu periodu Adnan Menderes. Karşıyaka Dichjarà chì u Ponte hè statu demolitu in u scopu di l'opere di Gaziray è chì anu custruitu un novu invece, u sindaco metropolitanu Fatma Şahin hà dettu chì implementaranu questu è prughjetti simili inseme unu per unu.

À PROGETTU GAZIRAY

U 5 d'aprile di u 25, a fundazione di u prughjettu Gaziray di 17 stazioni di 21 chilometri, 2018 di quale serà una strada di metro. Una nova ferrovia signalata è elettrificata serà custruita trà Başpınar-Gaziantep-Oduncular cù u prugettu, chì hà da scopu di creà una capacità di trafficu sufficiente per treni d'alta velocità, treni cunvinziunali è operazioni suburbani. In u scopu di u prugettu Gaziray, un totale di 2 chilometri di novi ferrovie seranu custruiti in una strada di 2 chilometri, cumprese 25 linee suburbane è 112 linee di treni à alta velocità. L'area di a stazione di Gaziantep serà integrata cù u trasportu urbanu è serà un centru di trasferimentu. Gaziray, chì riducerà u tempu di viaghju trà Başpınar è Oduncular à 30 minuti, servirà 5 mila passageri ogni ghjornu cù treni per esse operati ogni 358 minuti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*