U presidente Uysal: "I camion di scavazione funzioneranu più regularmente in Istanbul"

100 pasticchi sò stati distribuiti à l'ufficiali di l'infurzatori di a lege per monitorà istantaneamente i camioni di scavi in ​​u trafficu di Istanbul. Parlendu à a cerimonia di distribuzione di tablette, u presidente Mevlüt Uysal hà dettu: "A gendarmeria, a polizia è e squadre di polizia monitoraranu istantaneamente quandu è induve sò i camioni di scavazione, se violanu a velocità o u percorsu, u dumping illegale, grazia à e tavolette in e so mani. Puderete vede l'infurmazioni di u veiculu è di u cunduttore cù u codice QR. Cù stu sistema, i camioni di movimentu di terra ora travagliaranu più regularmente in Istanbul ".

L'agenzii di l'infurzazioni di a lege sò stati ancu inclusi in u Sistema di Tracciamentu di Vehicle (ATS) sviluppatu da a Municipalità Metropolitana di Istanbul. 100 pasticchi sò stati distribuiti à a pulizza, a gendarmeria è a pulizza municipale per monitorà i camioni di scavi in ​​diretta, per risponde immediatamente à e violazioni è per piglià l'azzioni criminali. U sindaco di a municipalità metropolitana di Istanbul Mevlüt Uysal, u guvernatore di Istanbul Vasip Şahin, u cumandante di a gendarmeria provinciale u generale di brigada Nuh Köroğlu è l'invitati anu assistitu à a cerimonia di prumuzione-integrazione di u sistema di tracciamentu di i veiculi di scavi è a distribuzione di tablette tenuta in a guvernazione di Istanbul.

PRESIDENTE UYSAL: QU'HU BISOGNU FATTU À QUELLI CUNI CONOSCENU E REGULE
Parlendu à a ceremonia, u presidente Uysal hà dettu: "Avemu messu in pratica l'ATS in l'aprili di l'annu passatu, chì avemu creatu per seguità u prucessu di i camioni di scavazione da u puntu chì ricevenu l'escavazione finu à u puntu induve l'hanu scaricatu. Oghje, distribuemu tablette à u persunale di a polizia, a gendarmeria è a polizia, chì li permettenu di monitorà i camioni di scavi istantaneamente attraversu l'applicazione è intervene in u campu. 8 mila 480 veiculi anu ATS. Ci sò 50 camioni lasciati senza ATS installatu. Quessi sò camioni chì ùn sò micca trafficati o usati. In altre parolle, i veiculi chì travaglianu attivamente anu ATS. Se qualchissia prova à fà questu illegale, seguiteremu da vicinu per l'azzione criminale. Grazie à a tavuletta in e so mani, i squadre di gendarmeria, di sicurità è di a polizia municipale monitoranu istantaneamente quandu è induve i camioni di scavi sò in a so regione, s'ellu ci hè una violazione di velocità o rotte, o s'ellu sò scaricati illegalmente. Quandu leghjenu u codice QR in i Minuti di Acceptazione di u Trasportu cù una tableta, puderanu vede tutte l'infurmazioni nantu à u camion di scavazione, da l'infurmazioni di u veiculu à l'infurmazioni di u cunduttore, da l'infurmazioni di i contribuenti à i ducumenti. Cù stu sistema, i camioni di movimentu di terra ora travaglià più regularmente in Istanbul. Malgradu tuttu, i nostri agenti di l'applicazione di a lege farà ciò chì hè necessariu contr'à quelli chì ùn rispettanu micca e regule ", disse.

PRESIDENTE UYSAL: I TABLETS ùn sò micca fatti in AMERICAN
Dicendu chì u numeru di pasticchi pò esse aumentatu se necessariu, Uysal hà dettu: "I pasticchi ùn sò micca prudutti americani. tablette di marca Lenovo. Avemu distribuitu 100 di elli avà, ma pudemu aumentà stu numeru quandu hè necessariu. Cù stu sistema, avemu ancu prutegge i nostri cunduttori chì facenu stu travagliu in nome di u nostru Istanbul secondu e regule, chì volenu guadagnà soldi halal da questu affari cù u so sudore. Perchè a cattiva maghjina creata da i pochi chì rompenu e regule trà i cunduttori di camion di scavi provoca una mala percepzione ancu à l'altri cunduttori ".

ŞAHİN: L'AUDITS AUMENTARANI OLTRE
Dichjarà chì 146 mila camioni di terra sò stati ispezionati quist'annu, Şahin hà dettu: "Fin chì i cunduttori di scavi facenu i so funzioni currettamente, seremu cun elli cum'è statu è nazione. Ma da u mumentu chì va oltre e regule, usemu l'autorità chì ci dà a lege è pigliate tutte e precauzioni necessarie. Quist'annu, avemu verificatu 146 camioni di terra. Avemu multatu 105 mila 4 di elli 904 milione 1 mila TL. Allora i nostri cuntrolli cuntinueghjanu senza interruzzione. Ma u cuntrollu hè ancu un affari di tecnulugia. Sia a nostra municipalità sia i nostri agenti di applicazione di a lege beneficianu di stu software è di u sistema di seguimentu di i veiculi à u puntu di seguimentu è d'ispezione. Oghje facemu un passu più in là. Entremu in una nova fase. Avà, i nostri squadre mobile, i nostri squadre in u campu, anu l'uppurtunità di cuntrullà micca solu u veiculu per fermu, ma ancu di cuntrullà senza piantà. Vedenu ogni tipu di movimenti di i veiculi cù i pasticchi in e so mani, è sicondu questu, s'ellu ci hè una violazione di a strada è una violazione di regula in l'area di dumping, ponu applicà una penalità in cunseguenza ".

Dopu à a cerimonia, i primi pasticchi sò stati distribuiti da u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul Mevlüt Uysal, u Governatore di Istanbul Vasip Şahin è u Cumandante Pruvinciale di Gendarme General Brigadier Nuh Köroğlu. Un totale di 40 tablette sò state consegnate, 20 à a pulizza è a gendarmeria è 100 à a pulizza municipale. Una foto di souvenir hè stata presa dopu chì a tableta hè stata consegnata.

VIOLAZIONI SERÀ INTERVENTI IMMEDIATAMENTE
"İSMOBİL Eco Tracking VTA900 è VTA720 Vehicle Tracking Devices" sò stati installati nantu à i camioni di scavi in ​​u scopu di ATS sviluppatu da a Municipalità Metropolitana di Istanbul. Cù stu dispusitivu, a pusizione di u veiculu, a velocità, a direzzione è e dati di l'elevazione di u ribaltatore sò monitorati 24 ore à ghjornu in u Centru di Control Ambientale stabilitu in İSTAÇ. L'ufficiale cintrali, chì hà rilevatu a violazione, hà infurmatu a situazione à l'IMM pertinenti è unità di sicurità. In questu prucessu, i disruptions ponu accade cum'è a prucedura hà pigliatu assai tempu. A Pulizzia, a Gendarmeria è a Constabulary seguiranu avà i camioni di scavi in ​​diretta, grazia à e tavolette integrate in u sistema ATS. Ogni persunale hà da pudè intervene istantaneamente in violazioni in a so zona di rispunsabilità. A gendarmeria è a pulizza ponu applicà l'azzioni di rossu, è ancu penalizà e violazioni passate. Quandu u casting illegale hè rilevatu, a polizia hà da pudè intervene immediatamente è applicà l'azzioni criminali.

L'ANNU ULTIMU, 123 MILIONI TL DI PENALITA VENU IMPLEMENTATA
L'annu passatu, un totale di 692 azzioni penali sò stati realizati da IMM è una fine di 123 milioni 754 mila 331 TL hè stata imposta. In i primi 3 mesi di questu annu, 110 azzioni penali sò stati applicati è 8 milioni 555 mila TL sò stati multati. Per esempiu, a pena per casting illegale hè 175 mila per cumpagnie è 58 mila per individui. E penalità aumentanu in modu esponenziale quandu e violazioni sò ripetute. U prucessu di preclusione hè iniziatu per quelli chì ùn paganu micca a fine. In questu modu, hè destinatu à prevene situazioni chì ponu esse un periculu per l'ambiente è a sicurità di u trafficu, cum'è u casting illegale è a violazione di a velocità, cù misure penali dissuasive.

A CAMERA DI ZOOM ALTA SI POSATA À 45 PUNTI
Per prevene i dumps di scavi illegale, e camere cù un zoom elevatu è una risoluzione sò state piazzate in 45 punti critichi. Cù camere posti in parechji distretti cum'è Arnavutköy, Büyükçekmece è Silivri, a surviglianza 24 ore hè realizata.

Caratteristiche di ATS;
- Sia chì i veiculi sò stazionari o in muvimentu pò esse monitoratu istantaneamente da u sistema.
- Hè pussibule di estrazione u muvimentu storicu di i veiculi.
- U pianu di a strada hè creatu per i veiculi è hè verificatu s'ellu esce da sta strada.
- U limitu di velocità istantanea di u veiculu in u trafficu pò esse monitoratu. E penalità sò iniziate quandu a velocità hè rilevata.
- Grazie à u sistema di alarme di travagliu 7 ore à 24, XNUMX ore à ghjornu, induve u veiculu eleva u basculante pò esse vistu nantu à a mappa. E penalità sò applicate quandu un dump hè rilevatu fora di i siti di dump di scavi autorizati.
- Cù a capacità di monitorà istantaneamente quandu è induve sò i veiculi, l'abusu hè ancu impeditu.
- Violazioni di u percorsu, a velocità, u dumping illegale di scavi da e tavolette in manu di l'uffiziali di l'infurzatori di a lege sò rilevati istantaneamente da u centru è signalati à l'uffiziali di l'ordine. L'ufficiali di a lege vedenu ancu violazioni cù i so tablette è piglianu azzione criminali.

I citadini ponu trasmette e so lagnanze nantu à i veiculi di scavi à Beyazmasa o à a linea di notificazione Whatsapp 0552 153 00 34.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*