L'eccitazione di Bursa ExtremPark hè cuminciata

Bursa Vehicles Recep Altepe
Bursa Vehicles Recep Altepe

Bursa ExtremPark, chì hè statu purtatu à a cità da a Municipalità Metropolitana di Bursa cù u mudellu di custruzzione-operazione-trasferimentu è dà à i participanti l'uppurtunità di fà attività adrenalina cum'è salti gratuiti da centinaie di metri d'altitudine, sledding in muntagna, swing giant- trampolinu giganti è zipline, u sindaco di a municipalità metropolitana Alinur Aktaş è a Gran Assemblea Naziunale Turca di i Diritti Umani Hè stata aperta à e visite da Hakan Çavuşoğlu, presidente di a Cummissione di Esame. Dichjarà chì crede chì u parcu, stabilitu in una zona di 76 mila metri quadrati in a Foresta di Atatürk City, attirà un grande interessu, u sindaco metropolitanu Alinur Aktaş hà dettu: "Credu chì questu locu attraerà assai turisti da i dui. Turchia è Europa, è da diverse geografie di u mondu. "ExtremPark serà indispensabile per l'amatori di l'avventura cù u so cuntenutu adrenalina", disse.

Bursa ExtremPark, chì hè u più grande parcu d'aventure è avvenimenti di Turchia, hè statu messu in serviziu cù una cerimonia. U parcu, custruitu trà l'arburi, in cuntattu cù a natura, è pensatu à appellu à tutti, ghjovani è vechji, hè statu messu in serviziu da u sindaco metropolitanu Alinur Aktaş è u deputatu di u Partitu AK Bursa Hakan Çavuşoğlu. À a cirimonia tenuta per l'apertura di ExtremPark; In più di u sindaco Aktaş è u diputatu Çavuşoğlu, u presidente provinciale di u Partitu AK Ayhan Salman, u sindaco di Orhangazi Neşet Çağlayan, u sindaco di Gürsu Mustafa Işık, u partitu AK Nilüfer, Yıldırım, i capi di u distrittu di Orhaneli è invitati anu participatu. In u scopu di a ceremonia, sò stati fatti i primi discorsi di protocolu. Dopu l'inaugurazione, u sindaco Aktaş hà cavalcatu u slittu di muntagna inseme cù u presidente di a Cummissione d'Investigazione di i Diritti Umani di a Gran Assemblea Nazionale Turca Hakan Çavuşoğlu è u presidente provinciale di u Partitu AK Ayhan Salman.

Scopu: Una Bursa più vivibile

In u so discorsu, u sindaco di a municipalità metropolitana, Alinur Aktaş, hà dettu ch'elli eranu assai felici d'apre un investimentu chì aghjunghje valore à Bursa u 30 d'aostu, quandu sò stati celebrati u ghjornu di a vittoria. À l'iniziu di u so discorsu, u sindaco Aktaş hà toccu l'impurtanza di u ghjornu di a vittoria di u 30 d'aostu è hà ricurdatu l'eroi di a lotta naziunale, in particulare Gazi Mustafa Kemal Atatürk, è hà dichjaratu ch'elli anu coronatu e celebrazioni di u ghjornu di a vittoria di u 30 d'aostu mettendu in serviziu Bursa ExtremPark. . Dichjarà chì, cum'è a municipalità metropolitana, anu presentatu tutte e so forze per rende a cità più vivibile, u sindaco Aktaş hà dettu chì anu rispostu à i bisogni creendu un Pianu d'Azione d'Urgenza, è, d'altra banda, anu pruvatu à allevà Bursa in termini. di infrastrutture è superstrutture è servizii implementendu novi prughjetti.

U megliu di Marmara

U sindaco di a municipalità metropolitana, Alinur Aktaş, hà dichjaratu chì l'ExtremPark apertu hà da creà una scusa forte per "i citadini per vene in a Foresta di a cità di Atatürk, chì hè u tank d'ossigenu di a cità". Nutendu chì Atatürk City Forest hè una destinazione frequente per e persone chì volenu alluntanassi da u caosu di a cità è passanu u tempu in cuntattu cù a natura, u sindaco Aktaş hà dettu: "U boscu urbanu era preferitu cù alternative cum'è camini per caminari è ciclisti è picnic. zoni. "Avà a ghjente di Bursa averà più scuse per vene quì", disse. Dichjarà chì ExtremPark hè statu custruitu cù un cuncettu chì appellu à tutti, ghjovani è anziani, per furnisce una sperienza d'avventura unica, u sindaco Aktaş hà dettu: "Questa hè a più grande zona di avventura è attività in a Regione di Marmara. Unu di i più grandi corsi di corda di Turchia hè statu ancu custruitu in stu cumplessu. Hè pussibule di saltà da una altezza di 2 metri in l'Aventura Area, chì hè custruita nantu à una zona di 15 mila metri quadrati. Dentru u parcu; Ci hè a slitta di muntagna più longa di Turchia cù una lunghezza di 1 chilometru, un muru di arrampicata, free jumping, giant swing, gigante trampolinu, salto trampolinu, bungee trampolinu è centru di sci artificiale. I nostri citadini passanu ore pienu di adrenalina quì cù piattaforme cum'è croce alpina, zipline è tubing. Serà pussibule di divertisce in famiglia. "Tutti puderanu gode di a vista da e terrazze d'osservazione è i caffè di terrazza", disse.

Nutendu chì ExtremPark, chì hè stata custruita nantu à una superficie di 76 mila metri quadrati, offre alternative adattate per i visitori di tutte l'età, u sindaco Aktaş hà dettu: "ExtremPark diventerà u centru di divertimentu più novu è populari di i Bursa," hè intrecciatu cù a natura è a so attività eccitante integrità ". Aghju piena fede in questu. "Spergu chì serà bonu è auspicious", disse.

À l'iniziu di u so discorsu, Hakan Çavuşoğlu, presidente di a Cummissione d'Investigazione di i Diritti Umani di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia è diputatu di Bursa, hà cummemoratu l'eroi chì anu cuntribuitu à a lotta naziunale in l'occasione di u 30 d'Aostu u ghjornu di a Vittoria. Vulendu a bona furtuna à Bursa ExtremPark, chì hè stata messa in serviziu in un ghjornu cusì significativu, Çavuşoğlu hà dettu: "A nostra Bursa hè un locu assai bellu. Quandu passaghju per i viali è e strade, sò grati una volta ogni ghjornu. Da una parte, l'impronte di i nostri antenati è da l'altra, l'innuvazioni. Semu una marca in questu rispettu. "Sia u nostru sindaco metropolitanu è i sindaci di u distrittu facenu sforzi per abbellisce Bursa è rende a marca più solida cù tali aperture", disse.

I standard internaziunali sò stati usati in l'intrattenimentu è u turismu

U direttore generale di Euras ExtremPark, Fikret Bilir, hà dichjaratu ch'elli sò assai felici di purtà à a cità ExtremPark, u più grande in u so campu in Turchia. Dichjarà chì, cum'è ExtremPark, anu decisu di portà standard internaziunali à i settori di l'avventura, l'educazione, u sportu, u turismu è l'intrattenimentu, Bilir hà dettu: "In u parcu stabilitu nantu à una superficie tutale di 76 mila metri quadrati, i visitatori seranu offerti. avventura unica è divertimentu cù a slitta di muntagna più longa di Turchia è a linea zipline più longa di u nostru paese. " Vi offremu l'esperienza. Quandu si tratta di sport all'aperto, vulemu esse u primu locu chì vene in mente. U nostru scopu hè di furnisce ambienti sani è avventurosi per l'ospiti chì venenu da a casa è l'esteru. Vulemu inculcà a natura è u sportu in i nostri ghjovani invece di i cattivi abitudini è creà mudelli per u futuru. "Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu à a creazione di u parcu, in particulare u nostru sindaco di a municipalità metropolitana Alinur Aktaş".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*