Lane addizionale aperta per i veiculi di trasportu publicu in Kocaeli hè in serviziu oghje

A Municipalità Metropolitana di Kocaeli hà finitu u travagliu di a strada addiziale creata per i veiculi di trasportu publicu in a direzzione di Ankara trà u Passu Adnan Menderes è Turgut Özal Overpass situatu nantu à a D-100. A strada supplementaria, chì diventerà funziunale da l'ora di a matina u marti 14 d'Aostu (Oghje), serà aduprata da i veiculi di trasportu publicu. I veiculi di trasportu publicu imbarcanu è imbarcanu i passageri à e tappe di a nova strada chì deve esse aperta. Cusì, a carica di trafficu nantu à a D-100 serà ancu alleggerita.

TRÈ VIA Trà DUE PONTI
In u scopu di u travagliu chì alleviarà a carica di trafficu di a Municipalità Metropolitana in tutta a cità, mille tunnellate di PMT sò state disposte nantu à a strada supplementaria. Un totale di 500 tunnellate di asfaltu hè stata posta nantu à a seccione di a strada. I travaglii di cunfini è di parquet sò stati ancu realizati nantu à a striscia. Cù stu prughjettu, chì hè statu custruitu trà Adnan Menderes Pedestrian Overpass è Turgut Özal Pedestrian Overpass, a direzzione D-100 Ankara trà dui ponti pedonali hè stata aumentata da duie corsie à trè corsie.

A DENSITÀ SERA EVITATA
Grazie à a nova corsia, chì serà aduprata solu da i trasporti publichi è i veiculi di serviziu, a densità chì si trova à certe ore in e fermate di trasportu publicu hè impedita. Cù a nova corsia da esse aghjuntu, e tappe cambiaranu ancu. A fermata di a Casa di u Populu serà di fronte à a stazione di prumuzione İSU (ex Alloggi di Gendarmeria), mentre chì a fermata Turgut Özal Overpass serà di fronte à u Centru di l'Affari Ekşi. Per d 'altra banda, nantu à u Ponte Pedestrian Mimar Sinan, chì si trova nantu à a strada, hè custruitu un sistema di escalatori è ascensori per chì i citadini anziani è disabili ponu aduprà e fermate.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*