A custruzzione di un parcheggio multipianu cumpletamente automaticu hà iniziatu in Trabzon

U sindaco di a municipalità metropolitana di Trabzon Dr. Orhan Fevzi Gümrükçüoğlu hà dettu: "Avemu pigliatu passi fermi per fà Trabzon una di e poche cità in u mondu cun tali prughjetti giganti".

Dichjarà chì sò felici di rializà una prumessa più chì anu fattu à Trabzon, u sindaco Gümrükçüoğlu hà dettu: "Eseguimu a custruzzione di un parcheggio multipianu cumplettamente automaticu in Yavuz Selim Boulevard (Tanjant Road) in Hacıkasim Location per scuntrà. i bisogni di parcheghju di u centru di a cità di Trabzon in u megliu modu pussibule. Avemu espropriatu sta zona paghendu 25 milioni di TL da u bilanciu di a nostra municipalità. Dopu, avemu preparatu u nostru prughjettu esaminendu l'esempii di Turchia. Dopu à u prucessu di offerta, avemu principiatu u nostru travagliu di custruzzione. Averemu purtatu stu travagliu giganti à a nostra cità in pocu tempu, chì risponde à i bisogni di parcheghju di u nostru centru di a cità in u megliu modu. Bona furtuna à u nostru Trabzon ", disse.

U presidente Gumrukcuoglu, affirmannu ch'elli facenu travaglii seri in ogni campu per fà Trabzon una cità mundiale, hà dettu: "Per questu scopu, simu à u travagliu senza cunsiderà u cuncettu di l'overtime. Cù tali prughjetti giganti, facemu passi fermi per fà Trabzon una di e pochi cità in u mondu. "U serviziu à Trabzon hè a più grande felicità per noi", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*