Apaydın: "A nostra qualità di serviziu aumenterà ancu di più"

Direttore Generale TCDD İsa ApaydınL'articulu intitulatu "A nostra qualità di serviziu aumenterà ancu di più" hè statu publicatu in u numeru d'aostu di a rivista Raillife.

QUÈ L'ARTICULU DI TCDD GENERAL MANAGER APAYDIN

Cù l'elezzioni di u 24 di ghjugnu in u nostru paese, avemu cambiatu à un sistema di gestione novu.

Mehmet Cahit Turhan, cù quale avemu servitu prima cum'è un membru di a famiglia di i Trasporti, hà pigliatu u postu di u nostru primu ministru in u novu mandatu, chjamatu "Sistema di guvernu presidenziale".

A riunione di novu sottu à u listessu tettu cù u nostru Onorevoli Ministru creerà una nova sinergia. Cù sta sinergia, aumenteremu a vitezza di l'investimenti mentre aumenteremu a qualità di i nostri servizii per purtà u nostru paese oltre u livellu di e civilisazioni cuntempuranee.

Continueremu à espansione a reta di serviziu di treni d'alta velocità chì avemu operatu cù successu è e nostre ferrovie d'alta velocità, chì sò in custruzzione, à u paese.

Avemu pianificatu di furnisce i nostri servizii YHT Ankara-Istanbul è Konya-Istanbul, chì finiscinu sempre in Pendik, à Haydarpasa à a fine di l'annu.

Cusì, i nostri passageri, chì preferanu i nostri treni d'alta velocità per i so viaghji trà e duie cità più grande di u nostru paese, goderanu di u modu più faciule è più veloce per ghjunghje à u centru di a cità da u centru di a cità.

Cumpiendu l'elettrificazione di e nostre opere ferroviarie à alta velocità trà Konya è Karaman quist'annu, purteremu l'antica cità di Anatolia, Karaman, cù u trenu d'alta velocità.

Vulemu fà a terra di Mevlana una cità di treni d'alta velocità in tutti l'aspetti, aprendu l'edificiu Konya YHT Station, chì hè in custruzzione è hà una architettura muderna, questu annu. Avemu intenzione di apre a Ferrovia d'Alta Velocità Ankara-Sivas, chì cuntinuemu à travaglià intensamente malgradu e cundizioni geografiche difficili, l'annu prossimu. Sta linea formarà u ligame più impurtante di u corridor di trasportu est-ovest chì si stende da Edirne à Kars è da quì à a Ferrovia di Seta Baku-Tbilisi-Kars. In più di questi, continueremu à mudernizà e nostre linee ferroviarie convenzionali è rinnuvà a nostra flotta di veiculi per viaghji còmode.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*